וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: מכבי ראשון לציון הפסידה 69:64 לאורדאה

אחרי שרצו 0:15 ברבע הרביעי והיו קרובים לניצחון, ירדו אריק שיבק ושחקניו ל-6:3 בשלב הבתים וסיכויי העלייה לשלב הבא ירדו באופן משמעותי. מקריי בלט אצל המפסידה, חנוכי החטיא שתי זריקות מכריעות מקו העונשין

שחקן מכבי ראשון לציון צ'ארלס תומאס מול קטאייה. ברני ארדוב
ינצחו את הרומנים גם בחוץ? תומאס/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון ידעה שהיא חייבת ניצחון על אלופת רומניה אורדאה כדי לשפר את סיכוייה להעפיל לשלב הבא משלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א, אלא שהערב (רביעי) ספגה הקבוצה את הפסדה השישי במפעל (זאת לעומת שלושה ניצחונות) כשספגה 69:64 בחוץ, וסיכוייה להעפיל לשלב הבא ירדו באופן משמעותי.

הכתומים לא פתחו טוב את המשחק ורדפו אחר היריבה לכל אורך דקות המשחק, עד שריצת 0:15 ברבע הרביעי הפכה את התוצאה. אלא שהשחקנים של אריק שיבק לא הצליחו לשמור על היתרון וירדו בסופו של דבר מנוצחים.

מהלך המשחק

רבע 1
אחרי דקה נטולת סלים, עלו הרומנים ראשונים על לוח התוצאות ואף קלעו את הסל השני במשחק בדרך ל-0:4. מקריי קלע את הנקודות הראשונות של האלופה, 7:2. אחרי פתיחה לא טובה, הכתומים חזרו עד ל-13:11, חמש דקות לתום הרבע. נמרוד לוי קלע את הסל האחרון ברבע, וקבע פיגור מינימלי, 23:19.

רבע 2
שתי נקודות של הכתומים עם פתיחת הרבע השני צימקו את ההפרש לשניים בלבד, 23:21. מקריי עם דאנק פנומנלי החזיר שוב את הכתומים למשחק אחרי מיני בריחה רומנית. כרגע, 29:27 למארחת, חמש דקות לסיום המחצית. שתי שלשות של הרומנים סגרו את המחצית על 35:39 לטובתם.

רבע 3
מכבי ראשון לציון פתחה את הרבע עם שלוש נקודות, שהחזירו אותה ל-39:38. ביצוע נאה של המארחת שוב הגדיל את ההפרש, הפעם לשש, 38:44. מכבי ראשון לציון לא הצליחה לקלוע על הבאזר, והרבע נגמר ב-45:53 לזכות הרומנים.

רבע 4
בדיוק בזמן, מכבי ראשון לציון פתחה את הרבע עם ארבע נקודות רצופות וצימקה את ההפרש לארבע - 53:49. אחרי דקות ארוכות, מכבי ראשון לציון החזירה לעצמה את היתרון, כשתומאס קלע מחצי מרחק. שלשה מהפינה חתמה ריצת 0:15 מדהימה של האלופה הישראלית, שמוליכה 53:60 שש דקות לסיום הרבע. איזו דרמה. שלשה מהפינה החזירה את הרומנים ל-64:64, דקה לסיום המשחק. חמש נקודות רצופות של הרומנים סגרו את הסיפור, וזה נגמר ב-64:69 לזכותם.

seperator

קלעו למכבי ראשון לציון: ג'אבון מקריי 19 נקודות ושמונה ריבאונדים, צ'ארלס תומאס 14, פטריק ריצ'רד 12 ושמונה ריבאונדים, נמרוד לוי 10, ניצן חנוכי 7 ואלישי כדיר 2 ושישה ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully