וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 14.12: פפ גווארדיולה מעוניין בקוקה, בראבו יעזוב?

מאמן סיטי סימן את קשר אתלטיקו מדריד, השוער שלו חולם על קאמבק לברצלונה, שתאריך את חוזהו של סוארס. אוזיל דרש מארסנל את דראקסלר, באיירן רוצה את וראטי. טבס הזמין כרטיס טיסה לסין

one

העברות

* החלוץ קיקו מאקדה בן ה-25 חוזר לאיטליה. החלוץ, שגדל במנצ'סטר יונייטד אך לא מצא את עצמו והושאל לקבוצות רבות, חתם בנובארה אחרי שהיה שחקן חופשי בחודשים האחרונים.

שמועות

* על פי הדיווחים ארסנל עומדת להציע 35 מיליון יורו על כוכב וולפסבורג ונבחרת גרמניה יוליאן דראקסלר, זאת בעקבות דרישתו של מסוט אוזיל. גם פריס סן ז'רמן ויובנטוס ינסו להחתים את הקשר.

* בספרד טוענים שפפ גווארדיולה מעוניין לחזק את מרכז השדה של מנצ'סטר סיטי וסימן כחיזוק אפשרי את קשר אתלטיקו מדריד קוקה, אותו רצה גם בקיץ שעבר.

* ז'וזה מוריניו טוען שהוא מוכן לשמוע הצעות על שחקני מנצ'סטר יונייטד ממפיס דפאיי ומורגן שניידרלין לינואר. השניים הגיעו ליונייטד בסכום מצטבר של למעלה מ-50 מיליון ליש"ט בקיץ 2014, אף אחד מהם לא פתח העונה בהרכב בליגה.

* באנגליה טוענים כי רונאלד קומאן רוצה לצרף את השניים לאברטון. כמו כן נטען כי אברטון רוצה את החלוץ אדמולה לוקמן, הכוכב העולה בן ה-19 של צ'רלטון.

* עוד ביונייטד: מוריניו ציין כי בסטיאן שווינשטייגר עשוי להישאר. "אני מצפה שייאשר", אמר מאמן יונייטד, "אלא אם ידפוק על דלתי ויבקש לעזוב. אני לעולם לא עוצר שחקנים". גורם במנצ'סטר יונייטד טוען כי מוריניו אמר להנהלה שהוא זקוק לעוד שני שחקנים כדי להשלים את הסגל שהוא רוצה. "סאן" טוען שאנטואן גריזמן עשוי לעבור לאולד טראפורד.

* בצרפת טוענים כי נציגים של באיירן מינכן נפגשו עם הפמליה של מרקו וראטי, שאינו מרוצה מהעונה המאכזבת של פריס סן ז'רמן. הקשר האיטלקי חוזר לאחרונה על ידי אינטר ויובנטוס, אך מחזיק במערכת יחסים קרובה עם קרלו אנצ'לוטי.

* קרלוס טבס בדרך לסין. בארגנטינה חשפו כי חלוץ בוקה ג'וניורס הזמין כרטיסים למזרח כאשר הוא מנהל מגעים מתקדים עם שנגחאי שינואה, המעוניינת להפוך אותו לבעל המשכורת הגבוהה בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
לקראת שבועות מותחים. מוריניו וגווארדיולה/רויטרס

* ב'אל מונדו' הקטאלוני מדווחים כי לואיס סוארס יאריך את חוזהו עוד לפני ה-21 דצמבר, התאריך בו ייסע לחופשה משפחתית באורוגוואי.

* בצ'ילה מדווחים כי קלאודיו בראבו, שחתם במנצ'סטר סיטי הקיץ, הביע את רצונו לשוב לברצלונה כבר בעונה הבאה. הצ'יליאני לא התאקלם בממלכה, אך אלופת ספרד הבהירה לו במהלך חלון ההעברות האחרון כי היא מעדיפה בצורה ברורה את מארק אנדרה טר סטגן.

* באיטליה מדווחים: יובנטוס תשלם 30 מיליון יורו עבור קשר סביליה סטיבן אנזונזי, סעיף השחרור שלו. 15 מיליון יעברו בינואר, ועוד 15 מיליון בתום העונה.

* "סקיי" טוען כי נאפולי הגיעה לסיכום עם גנואה ועם שחקנה לאונרדו פאבלוטי, ותשלם עבור החלוץ האיטלקי הבינלאומי 18 מיליון יורו.

* "טיימס" מדווח: אריק דאייר רוצה לעזוב את טוטנהאם - צ'לסי ובאיירן מינכן מעוניינות.

* רד בול לייפציג במשא ומתן עם קשר אודינזה, סקו פופאנה.

* אטלנטה יונייטד מה-MLS עומדת להחתים את אוסקר רומרו, הקשר הפראגוואי של ראסינג, תמורת סכום המוערך ב-7-6 מיליון דולר.

* באלבניה טוענים: אינטר מוכנה לשלם לנאפולי 40 מיליון יורו על המגן הימני האלבני אלסעיד איסאיי, דה לורנטיס מסרב.

* אנטוניו קונטה: לא יכול להתחייב שססק פברגאס יישאר בקבוצה אחרי ינואר.

* פפ גווארדיולה טוען: לא יודע אם יהיה לי את הזמן הדרוש לבנות קבוצה מצליחה במנצ'סטר סיטי: "לא יודע, לא יודע, הכל יכול לקרות, המשרה שלנו תלויה בתוצאות".

שחקן סביליה, סטיבן אנזונזי, ליד שחקן אתלטיקו מדריד, סטפן סאביץ'. רויטרס
בדרך לאיטליה. אנזונזי/רויטרס

וגם:

* מאמן ריבר פלייט מרסלו גז'ארדו הוא המועמד של אתלטיקו מדריד להחליף את דייגו סימאונה, אם אכן יעזוב. בארגנטינה מדווחים שהמאמן בן ה-40, שזכה עם ריבר בשישה תארים מאז מונה ב-2014, יחליף את סימאונה, שעל פי הדיווחים עשוי לעזוב לאינטר.

* שחקן העבר של ברצלונה, צ'אבי, התייחס לזכייה של כריסטיאנו רונאלדו בכדור הזהב: "זה בגלל שהוא זכה בתארים, בעוד בשנים אחרות זה לא היה ככה, והזוכה לקח את הפרס בגלל שהיה הכדורגלן הטוב בעולם. ליאו מסי הוא הטוב בעולם, על אף שאולי מישהו אחר זכה בתארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully