וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: 2:3 לברייטון על בלקבורן, 72 דקות לתומר חמד

החלוץ הישראלי לא כבש, אך קבוצתו רשמה ניצחון שביעי בתשעת המשחקים האחרונים ועלתה לפסגת הטבלה, לפחות באופן זמני. שבע דקות ביטון בניצחון סלטיק. צרפת: מארסיי הודחה מגביע הליגה

תומר חמד שחקן ברייטון. GettyImages
ממשיכים לדהור. חמד/GettyImages

המחזור ה-21 בצ'מפיונשיפ יצא הערב (שלישי) לדרך עם תשעה משחקים. במוקד, ברייטון גברה 2:3 על בלקבורן, כאשר תומר חמד פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-72. שיין דאפי כבש את הראשון (16), דייל סטיבנס הכפיל (61) וגלן מאריי כבש את השלישי (79). סם גאלגר צימק עם צמד (66, 90).

בירם כיאל שחזר לאימוני הקבוצה, לא היה בסגל. חמד אמנם לא כבש הערב, אך ברייטון רשמה משחק טוב וזה היה ניצחונה השביעי בתשעת המשחקים האחרונים. יש לציין שהקבוצה עלתה לפחות באופן זמני לפסגת הטבלה, עד משחקה של ניוקאסל.

* ניר ביטון נכנס בדקה ה-83 במשחקה של סלטיק, שגברה 0:1 על המילטון אקדמיקל. מי שכבש את שער הניצחון היה לי גריפית'ס, שעשה זאת בדקה ה-36 לאחר בישול של מוסא דמבלה.

* צרפת, שמינית גמר גביע הליגה: נאנט גברה 1:3 על מונפלייה, אמיליאנו סאלה כבש צמד (18, 43), קווין בריגוואה הוסיף (36). מאריוש סטפינסקי צימק (36). במשחק נוסף נרשמה הפתעה, כאשר סושו מליגת המשנה הדיחה את מארסיי בפנדלים אחרי 1:1 בתום 90 דקות. למארסיי כבש בונה סאר, סושו חזרה משער של מוסא סאו.

עוד בנושא:

ליגיונרים: בירם כיאל חזר לאימוני ברייטון
ליגיונרים: אופיר מרציאנו נפצע בברכו וייעדר מספר שבועות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully