וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון 11 ברציפות למכבי תל אביב, 27:34 על הפועל ראשון לציון

האלופה לא עוצרת והיא כבר במאזן 0:11 לאחר שגברה על הקבוצה של עידן מימון, שספגה את הפסדה החמישי העונה והשלישי ברציפות. נובאק בוסקוביץ' הצטיין עם תשעה שערים

שחקני מכבי תל אביב כדוריד חן וגיל פומרנץ. ברני ארדוב
ממשיכים ללהוט. חן וגיל פומרנץ/ברני ארדוב

המחזור ה-11 בליגת העל בכדוריד נמשך הערב עם ה"סופר קאפ" של ליגת העל. האלופה, מכבי תל אביב, התארחה בעיר היין אצל מחזיקת הגביע, הפועל ראשון לציון. הצהובים לא עצרו גם מול הקבוצה של עידן מימון והשיגו את ניצחונם ה-11 העונה כשגברו על האדומים 27:34.

המחצית הראשונה היתה צמודה, והסתיימה ביתרון 14:17 לזכות שחקניו של דראגן ג'וקיץ'. בחצי השני האלופה העלתה הילוך, ניצחה 13:17 והבטיחה את הניצחון. עבור האדומים זה היה הפסד שלישי ברציפות, לאחר שבשני המחזורים האחרונים נכנעו למכבי ראשון לציון ולבני הרצליה, והם ירדו למאזן 5:6. יש לציין שהקבוצה של מימון איבדה בפתיחה את גוראן בוגנוביץ', שנפצע וירד מהמגרש.

הרבו לכבוש למכבי תל אביב: נובאק בוסקוביץ' 9, חן פומרנץ 7, עומר דבדה 5. הרבו לכבוש להפועל ראשון לציון: ירמי סידי ועוז חממי 5 כל אחד, גיא כהן ואריאל רוזנטל 4 כל אחד.

בנוסף, היום נערכה הגרלת גביע המדינה. הסיבוב הראשון יתקיים ביום שישי, כשיתכן שמשחק אחד ואולי שניים יוזזו, אם יקבע בדיון המשמעתי משחק חוזר בין אס"א תל אביב למכבי ראשון לציון. הפועל ראשון לציון שסיימה את הסיבוב במקום החמישי, אמורה להתחיל את דרכה בסיבוב הראשון בגביע, בעוד מכבי ראשון לציון שסיימה רביעית, אמורה להתחיל את דרכה ברבע הגמר. הדבר היחיד שיכול לשנות זאת הוא הדיון המשמעתי, שבו הצהובים יועמדו לדין עם אס"א תל אביב(במקרה שבו ייפסקו לה הורדת נקודות, הפועל ראשון לציון עשויה לעלות למקום הרביעי).

משחקי הסיבוב הראשון:

1. אס"א תל אביב - הפועל אשדוד. 2. מ.כ חולון - א.כ נס ציונה. 3. הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן. 4. מכבי קרית מוצקין - עירוני רחובות.

רבע הגמר - 23 בדצמבר:
5. מכבי ראשון לציון - בני הרצליה. 6. מכבי תל אביב - א.ס רמת השרון. 7. מנצחת משחק 4 - מנצחת משחק 3. 8. מנצחת משחק 1 - מנצחת משחק 2.

עוד בנושא:

כדוריד: אביו של שחקן מכבי ראשון לציון הכה את שחקן אס"א תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully