וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורוקאפ: הפועל ירושלים תארח את אולם למשחק על המקום השני

13.12.2016 / 18:54

האדומים מגיעים לאחר שני הפסדים רצופים בכל המסגרות, וינסו להתאושש מול הגרמנים שהביסו אותם בסיבוב הראשון. פיאניג'אני: "אנחנו אנדרדוג". (20:15, חי בערוץ 20, תקציר בסיום בוואלה! ספורט)

one

בווידאו: הפועל אילת מנצחת את הפועל ירושלים 81:92

הפועל ירושלים תארח מחר (רביעי) את אולם (20:15, ערוץ 20), במסגרת מחזור הסיום של שלב הבתים הראשון ביורוקאפ. האדומים אמנם כבר עלו לשלב הבא במפעל האירופי, אך הם מגיעים לאחר שני הפסדים רצופים - ללוקומטיב קובאן ביורוקאפ ולהפועל אילת בליגת העל. נוסף על כך, בירושלים נאלצו להתמודד עם התקרית בין טרנס קינזי ובר טימור, שהתעמתו במהלך המשחק מול אילת. אמארה סטודמאייר שלא מרוצה ממעמדו, שוחח עם המאמן, סימונה פיאניג'אני.

ירושלים איבדה סיכוי לסיים במקום הראשון, אך ניצחון מחר יעניק לה את המקום השני בבית. שתי הקבוצות מגיעות למשחק עם מאזן זהה במפעל, 3:4. במקרה של הפסד, האדומים עלולים להדרדר למקום הרביעי, במידה וקובאן תנצח את בחוץ את ולנסיה. בסיבוב הקודם אולם הביסה את האדומים בקלות, 77:103. יש לציין שרק שלשום הגרמנים גברו על באמברג 63:78, ובליגה המקומית היא עדיין לא הפסידה העונה.

לקראת המשחק, פיאניג'אני אמר: "אנחנו משחקים מול יריבה חזקה, במשחק חשוב. נכון לרגע זה, הם יותר טובים מאיתנו ושולטים בליגה שלהם. במשחק האחרון הם ניצחו את באמברג ועדיין לא הפסידו בליגה. הם כבר הראו נגדנו כמה אנרגיות יש להם. אנחנו אנדרדוג במשחק הזה, כי אנחנו לא במיטבנו וחסרים לנו שחקנים, אבל המטרה שלנו היא להצליח במפעל הזה ולהתחרות מול הטובות ביותר ביורוקאפ. אולם היא קבוצה שרצה עם שיטה מוגדרת כבר כמה שנים".

ליאור אליהו הוסיף: "אנחנו פוגשים יריבה שניצחה אותנו בהפרש גדול מאוד במשחק הראשון. ברור לנו שאנחנו צריכים לנצח מחר, כי זה ההבדל בין המקום השני לרביעי וישפיע על הבית שנקבל בינואר בשלב הבא. נצטרך לעצור את משחק הריצה שלהם והגבוהים שמשחקים חזק בפנים. הם קולעים המון מבחוץ וצריך להתכונן הכי טוב שאפשר כדי לעצור אותם ולהיות מרוכזים 40 דקות".

עוד בנושא:

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה ללוקומוטיב קובאן 88:68
הפועל ירושלים: אמארה סטודמאייר שוב מתוסכל, פיאניג'אני שוב מבקש חיזוק

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. נועם מושקוביץ
"הם הראו מולנו כמה אנרגיות יש להם". פיאניג'אני/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully