וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארסנל הגיעה להבנות עם ז'ירו וקוקלן על הארכת חוזיהם

על פי הדיווח התותחנים נמצאים בשיחות מתקדמות עם שחקניהם הצרפתים כאשר החלוץ יחתום עד 2019 והקשר עד 2021. בנוסף, מתקיימות שיחות עם לורן קוסיילני על הארכת חוזהו

אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
יסגור שבע שנים כתותחן? ז'ירו/רויטרס

אתמול (שני) ארסנל הוגרלה בשלב שמינית גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן. אוהדי התותחנים כנראה לא שמחו לשמוע שייפגשו מול אחת הקבוצות החזקות במפעל, אך היום קיבלו שמעו דיווחים קצת יותר משמחים. לפי תחנת הרדיו הצרפתית RMC, החלוץ אוליבייה ז'ירו והקשר פרנסיס קוקלן הגיעו להבנות עם הקבוצה האנגלית לגבי הארכת חוזיהם. על פי הדיווח, החלוץ הצרפתי יאריך את חוזהו עד 2019 ויסגור שבע שנים כתותחן אם יישאר עד סוף החוזה החדש. על פי הדיווח, הקשר, שהחל לשחק בתותחנים ב-2008 יחתום עד 2021 ויסיים 13 שנים במועדון.

ז'ירו הגיע לארסנל בשנת 2012 ממונפלייה הצרפתית ומאז כבש 87 שערים ב-200 הופעות עבור המועדון. הוא זכה עם ארסנל פעמיים ברציפות בגביע האנגלי ופעמיים במגן הקהילה. למרות ביקורות מצד חלק מאוהדי ארסנל, החלוץ כבש בכמה משחקים חשובים העונה כולל מול מנצ'סטר יונייטד בליגה ופריז סן ז'רמן בליגת האלופות.

הקשר הוא בוגר מחלקת הנוער של ארסנל ולאחר שיצא להשאלות חזר לארסנל ב2014 והפך לשחקן חשוב במערך של ארסן ונגר. השחקן זכה עם המועדון בשני תארים, הגביע האנגלי ומגן הקהילה.

לורן קוסיילני, הקפטן השני של הקבוצה, נמצא גם הוא על פי הדיווח בתהליכי הארכת חוזהו, אך נכון לעכשיו עדיין לא חתם. לשחקן הוצע חוזה עד 2020 והוא עשוי לחתום בימים הקרובים לאחר שייסגרו כל הפרטים מול סוכנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully