וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: בכורה לחסין בקרית גת שמארחת את אשדוד

13.12.2016 / 16:42

קרב תחתית לוהט במשחק שמוקדם מהמחזור ה-12: האחרונה בטבלה שהחליפה את נתי כהן במאמנה החדש תקווה לחזור לנצח את שחקניו של מאיר טפירו (20:00) שממשיכה לחפש אחר גארד. אזויוקו שוחרר, עסקת ג'ון הולנד נפלה ברגע האחרון

one
אלעד חסין מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
ירים את הקריה? חסין/ברני ארדוב

המחזור ה-12 בליגת העל, שנפתח ביום שבת האחרון בניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב על עירוני נהריה ויגיע לסיומו בעוד כשבועיים במשחקי אמצע שבוע, יימשך מחר (רביעי) במשחק מוקדם נוסף בו תארח האחרונה בטבלה מכבי קרית גת את מכבי אשדוד/באר טוביה (20:00, שופטים: ארז גוריון, ליאור ביניש וניר מאירסון). שתי הקבוצות נפגשו ארבע פעמים עד כה בליגת העל, כשבעונה שעברה מנצחת קרית גת בשניים משלושת המפגשים בין הקבוצות ואילו העונה ניצחה אשדוד 68:90 במחזור הפתיחה בזכות 25 נקודות של דניאל יואינג.

אחרי פתיחת עונה רעה במיוחד, שכללה שני ניצחונות בתשעת מחזורי הפתיחה, והפסד מאכזב במחזור האחרון לגלבוע/גליל בבית, נרשם זעזוע ראשון בשורות מכבי קרית גת. המאמן נתי כהן התפטר במהלך השבוע שעבר, כשמי שתפס את מקומו הוא אלעד חסין שמונה בסוף השבוע וערך מתחילת השבוע מספר אימונים. בפני חסין עומד מבחן גדול כבר במשחקו הראשון, כשהפסד למכבי אשדוד ירחיק אותו מהיריבה הגדולה לתחתית מרחק של שניים וחצי משחקים. ההחלטה הראשונה שלו הייתה שלא לרשום למשחק את קרטיס קלי, ולהמשיך עם ג'יימס סינגלטון ומרקו קילינגסוורת', כשקלי צפוי לעזוב את הקבוצה כשחוזהו יסתיים בעוד שבועיים.

מנגד גם במכבי אשדוד ממש לא שקט. הקבוצה של מאיר טפירו ספגה ביום שבת האחרון את הפסדה השביעי בשמונת מחזורי הליגה האחרונים, כשהובסה בבית על ידי הפועל תל אביב, והיא יודעת שהפסד למכבי קרית גת יצמיד אותה אליה במקום האחרון. באשדוד המשיכו גם השבוע לחפש אחר שחקן זר, כשלוואלה! ספורט נודע שהקבוצה הייתה קרובה לצרף את הגארד האמריקאי ג'ון הולנד, שהחליט לאחר לבטים רבים לחתום בליגת הפיתוח במדי קבוצת קנטון צ'ארג'. מי שסיים את דרכו במועדון ועזב את הארץ אחרי תקופה מאכזבת במיוחד הוא הסנטר קליסטוס אזיוקו, שחתם על חוזה זמני לחודש שהוארך בחודש נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully