וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בן שימול לא טס עם מכבי ראשון לציון לרומניה בגלל וירוס

13.12.2016 / 19:03

האלופה יצאה למשחק החוץ הקריטי בליגת האלופות של פיב"א מול האלופה המקומית אורדאה כשהיא ללא אף רכז טבעי בסגל (רביעי, 19:30, 5+). הפסד ירחיק את הכתומים מעלייה, דאוסון ימשיך להיעדר

one

העונה האירופית של האלופה מכבי ראשון לציון תימשך מחר (רביעי) כשהקבוצה תתארח ברומניה אצל האלופה אורדאה במסגרת המחזור התשיעי בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א (19:30, שידור ישיר בספורט 5+). שתי הקבוצות נמצאות במאזן זהה של שלושה ניצחונות וחמישה הפסדים, במקומות 6-7 בבית, ואם לא יצליחו לטפס במעלה הטבלה לפחות למקום החמישי, יפרדו מהמפעל כבר בתום שלב הבתים. בסיבוב הקודם בראשון לציון ניצחו הכתומים בקלות 56:69 כשאנתוני היליארד, ששוחרר מאז, הוביל את הקלעים עם 15 נקודות.

אבי בן שימול לא טס עם הקבוצה למשחק בשל וירוס, מה שמשאיר את ראשון לציון ללא אף רכז טבעי בסגל לקראת ההתמודדות מחר.

ג'בון מקריי שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
אופטימי. מקריי/ברני ארדוב

הניצחון על מכבי חיפה ביום ראשון האחרון עצר מעט את התקופה הרעה בה נמצאת האלופה מראשון לציון. הכתומים האמינו כי בסיבוב השני בליגת האלופות יוכלו להתבסס במקום הרביעי, אך התבוסה הביתית הקשה שהנחילה לה קטאייה יוהנסו בשבוע שעבר טרפה את הקלפים. בראשון לציון יודעים שאם לא יצליחו להשיג בששת המחזורים שנותרו לפחות ארבעה ניצחונות, הם צפויים לסיים את דרכם, שגם המספר הזה של הניצחונות עלול שלא להספיק. אלישי כדיר, שחזר למשחק נגד מכבי חיפה והיה טוב, יעמוד לרשותו של אריק שיבק, בניגוד לשון דאוסון הפצוע ומאליק ווינס שלא רשאי לשחק. בקבוצה יודעים שהפסד ברומניה יקרב בצורה מוחשית את סוף העונה האירופית שלהם.

"אנחנו באים עם אנרגיות אחרי הניצחון האחרון בליגה", סיפר ג'אבון מקריי, "המטרה היא לשפר את המאזן שלנו בצ'מפיונס ליג ולהשיג כמה שיותר ניצחונות בסיבוב השני. אומנם ניצחנו את הרומנים בסיבוב הראשון, אך מאז הם רשמו ניצחונות על קבוצות חזקות ואני בטוח שקל לא יהיה".

אורדאה הסתמנה כבשר התותחים של הבית אחרי ההופעה שלה בראשון לציון, אך מאז ניצחה שלושה משישה משחקים, כולל ניצחון נאה על סראטוב הרוסית. את הקבוצה הרומנית, שמגיעה ברצף של חמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, מוביל הפורוורד שון בארנט עם 14 נקודות ו-6.5 ריבאונדים כשמלבדו בולטים הגארד מרטין זינו, שלא שיחק בסיבוב הקודם נגד ראשון לציון, עם 11.1 נקודות ו-5.7 ריבאונדים, הסנטר הקנדי שון דניסון והקלע הבוסני מוחמד פסליץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. ברני ארדוב
ייעדר. דאוסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully