וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הסיום הכי משוגע אי פעם למשחק כדורסל והאובססיה של ראיקוביץ'

שלושה סלים עם הבאזר נקלעו במשחק תיכונים בארה"ב, בסרביה עוקבים בעניין אחר היחסים הווירטואלים בין שוער מכבי ת"א לדוגמנית היפהפייה. נשיא אינטר לשעבר תקף עיתונאי בשידור חי, דאנקן התחרה בגאסול, אקס נתניה עם שער עצמי וירטואוזי ושחקן המכללות שמואשם ברצח

נועם מושקוביץ

בווידאו: האיירבול המביך של אמארה סטודמאייר

האם זה הסיום הכי דרמטי אי פעם למשחק כדורסל?

משחק כדורסל תיכונים בנברסקה הפגיש בין וויברלי לבלייר, שהגיעו לשניות הסיום בשוויון 50:50. משם, החל הטירוף. שחקן בלייר קלע משלושת-רבעי מגרש והבאזר נשמע, אולם השופטים פסלו את הסל ופסקו כי נעשתה עבירה לפני הזריקה. וויברלי חטפה את כדור החוץ שאחרי העבירה והפעם הגיע תורו של שחקן שלה לקלוע מהחצי עם הבאזר, אך שוב השופטים עצרו את המהלך, בטענה שאחרי הוצאת החוץ ולפני הזריקה, מאמן וויברלי ביקש פסק זמן. בפעם השלישית זה כבר הצליח, כאשר שחקן וויברלי קיבל את הכדור על קשת השלוש ועם הבאזר, שוב, קבר את סל הניצחון.

נשיא אינטר לשעבר תקף עיתונאי לעיני המצלמות

פרננדו מיראנה, מי שכיהן כנשיא קבוצת הפאר אינטרנסיונאל הברזילאית, איבד את העשתונות במהלך תוכנית ספורט בטלוויזיה, לאחר שאחד העיתונאים שנכח בפאנל, חוליו ריברו שמו, כנראה עצבן אותו עד מאוד בדבריו. בתגובה, קם הנשיא לשעבר ושלח אגרוף לפניו של העיתונאי, והכול לעיני עדשת המצלמה.

ליאונל מסי מציג: האיחוד המרגש עם המעריץ האפגני

אחד הסיפורים המרגשים של 2016 היה ללא ספק התמונה של המעריץ הצעיר של ליאונל מסי. הילד האפגני בן ה-6, מורטזה אחמדי, התפרסם בזכות תמונה שלו עם חולצת עשויה מפלסטיק של הפרעוש במדי נבחרת ארגנטינה, שהגיעה עד לכוכב ברצלונה, ששלח לו חלוצה חתומה של האלופה הספרדית. היום, במהלך הביקור של ברצלונה בדוחא, התקיים האיחוד בין השניים בין מסי לאחמדי.

הדוגמנית שמעסיקה את פרדראג ראיקוביץ'

שוער מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ', נחשב לאחד השחקנים האהובים בסרביה. למרות גילו הצעיר, שוער הכוכב האדום בלגרד לשעבר, נחשב להבטחה גדולה ובמדינה עוקבים אחר כל נשימה שלו, כמו שניתן לראות בדוגמה הבאה. באחד האתרים המובילים בסרביה הקדישו ידיעה שלמה ליחסים הווירטואלים בין השוער לבין הדוגמנית המקומית, טטיאנה מיטוב, המכונה אדריאנה לימה הסרבית. על פי הידיעה, ראיקוביץ' מעריץ נלהב של הדוגמנית ולא מפספס הזדמנות לציין זאת בכל תמונה אשר מיטוב מעלה לרשתות החברתיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הידיעה על ראיקוביץ' בסרביה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השער העצמי האומלל של אקס ליגת העל

הקשר הסרבי, מילאן סמיליאניץ', ירד בעונה שעברה עם מכבי נתניה לליגה הלאומית ועזב את הקבוצה בתום העונה. באוגוסט האחרון הוא נדד עד לליגה האוסטרלית כשחתם בפרת' גלורי, בשורותיה רשם תשע הופעות עד עתה, כולל שער אחד שנכבש במחזור האחרון. אלא שלא מדובר בשער לזכות קבוצתו, כי אם לחובתה. הווידאו שלמטה יסביר זאת טוב יותר.

כך נראה משחק כדורסל בין רבנים

רונאלדו OUT, סונאלדו IN

התגעגעתם? טים דאנקן חזר. בערך

גארד מכללת מישיגן נעצר בחשד לרצח

גארד מכללת מישיגן, ג'וביאר קנדי, נעצר בחשד שרצח את ג'ייקוב ג'ונס בן ה-19 בדירה בקרבת הקמפוס. על פי דיווחים בארצות הברית, שחקן הכדורסל רצח את ג'ונס בסיומו של שוד שהשתבש.

רשיון האגרוף של קונור מקגרגור? הצחקתם את פלויד מייוות'ר

הם כנראה ממש אוהבים את צ'לסי: החתונה המוזרה של הזוג המלזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully