וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופטימיות, התפקוד של סאבו, התסכול של אבוחצירה: בית"ר ירושלים מתאוששת מעוד הפסד

13.12.2016 / 8:02

בקבוצה מצאו גם נקודות אור על אף ההפסד להפועל באר שבע. הסלובקי הצטיין כמגן ימני, המחדל סביב החלוץ המתוסכל והתחושות של בן שמעון: "הדבר הכי טוב בסיבוב הזה הוא שיש את הסיבוב השני שנוכל להשתפר בו". בית"ר ירושלים - היום שאחרי ההפסד לאלופה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

"מרגישים שהסיבוב הזה פספוס, היינו צריכים להיות במקום גבוה יותר"

1. על אף המחמאות בסיום, שחקני בית"ר ירושלים היו מאוד מתוסכלים לאחר ה-3:1 להפועל באר שבע אמש (שני). השחקנים הרגישו כי שיחקו טוב בסיום וסברו כי היו ראויים לרדת עם ניצחון או לפחות עם תיקו. אחרי שנרגעו, כולם ניסו לקחת את הדברים הטובים מהמשחק: "אם תהיה המשכיות ליכולת של שני המשחקים האחרונים אז בסיבוב הבא יראו בית"ר ירושלים טובה הרבה יותר", אמרו השחקנים. "אנו מרגישים שכל הסיבוב הזה פספוס, היינו צריכים להיות במקום הרבה יותר גבוה".

גם המאמן רן בן שמעון היה שותף לתחושות שחקניו: "זאת תקופה שדברים מסתדרים להפועל באר שבע. גרמנו לה לשחק פחות טוב מהרגיל אבל מספיק לה להגיע לשני מצבים ולתת שלושה גולים. אנחנו מארבעה או חמישה הבקענו אחד וזה ההבדל. היינו טובים אך המשחק הזה קיבל תפנית רעה עבורינו".

בן שמעון התייחס להסבתו של אריק סאבו לתפקיד המגן ואמר: "הוא שיחק מצוין אבל לא רק הוא. היה מאמץ קבוצתי גדול, עשינו הרבה לחץ והפועל באר שבע התקשתה. זה הפסד כואב כי באמת לא הגיע לנו להפסיד אבל אין הרבה מה לעשות עם זה. גם הקהל נתן תצוגת תמיכה ועידוד וזאת הייתה עוד התקדמות שלנו אחרי המשחק בחיפה". כאשר התבקש לסכם את הסיבוב בו קבוצתו רשמה ארבעה ניצחונות בלבד, אמר המאמן: "אנחנו קבוצה טובה עם תוצאות פחות טובות. הדבר הכי טוב בסיבוב הזה הוא שיש את הסיבוב השני שנוכל להשתפר בו".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ניצחה את בית"ר ירושלים 1:3
רן בן שמעון: "לא מצליח להבין איך הפסדנו, אך אין לי טענות לשחקנים שלי"

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. ברני ארדוב
רגשות מעורבים. בן שמעון/ברני ארדוב

גם שכטר מודה: "חושב ששחקן התקפה נוסף יכול לעזור"

2. איתי שכטר עשה עבודה שחורה רבה, אבל כשנדרש לשמש כרגל המסיימת הוא לא נתן תוצרת. "הייתי שווה שער במשחק הזה, חבל", מלמל החלוץ בחדר ההלבשה בסיום. "מאכזב לצאת בלי נקודות", אמר שכטר מאוחר יותר בעמדת הראיונות. "היינו צריכים לשמור יותר על ה-0:1 ולהוציא אותם משיווי משקל. במצב של 1:1, דודו גורש לקח כדור מהחיבור, ומצד שני האיכויות שלהם בהתקפה הכריעו את המשחק. אני לא אוהב לצאת עם מחמאות, רוצה נקודות".

שכטר כעס על כך שהוחלף ופרק את תסכולו בירידה מהמגרש כשקרע את חולצתו. איש המשק מאיר הרוש לא אהב זאת ונראה מכך, אך בית"ר ירושלים תתמודד עם זה. שכטר סיפר: "זה לא רק החילוף, זה גם תסכול על כך שחילקנו מתנות והיינו נאיביים. אם הפועל באר שבע הייתה טובה יותר ושולטת אז לא היה על מה להיות מתוסכל. חזרנו בשני המשחקים האחרונים לשחק כמו בעונה שעברה, ללחוץ ולהיות אגרסיביים".

שכטר נשאל בסיום על הצורך בחיזוק לחלק הקדמי וענה בכנות: "כן, אני חושב ששחקן נוסף בהתקפה בינואר יכול לעזור לקבוצה. עדיין, אנחנו מגיעים למספיק מצבים ויכולים להכריע משחקים ואני מאמין בכל מי שנמצא איתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר. ברני ארדוב
איש המשק לא אהב זאת. שכטר והחולצה הקרועה/ברני ארדוב

המשחק הטוב ביותר שלו בבית"ר ירושלים: העמדה החדשה של אריק סאבו

3. אריק סאבו לא מצא את עצמו בקישור של בית"ר ירושלים. היה לו משחק אחד טוב כקשר, אך כמגן ימני מול הפועל באר שבע הציג הסלובקי את המשחק הטוב ביותר שלו מאז שהגיע לישראל. למרות זאת, היכולת שלו בתפקיד החדש שלו בקבוצה תיבחן לאורך זמן. אך אם הוא מתאים למאמן נבחרת סלובקיה בעמדה זאת, כנראה שהוא יכול לשחק גם כמגן ימני בליגת העל. אגב, במקרה וסאבו יתביית על העמדה נראה כי טל בנש ייאלץ לחפש קבוצה בינואר היות וגם כך הוא אינו נכלל בסגל במשחקים האחרונים. דברים דומים ניתן לומר לגבי אורי מגבו, כשבמקרה שלו תצטרך בית"ר ירושלים למצוא מגן מחליף, וכן לגבי אבישי כהן בו מעוניינת הפועל אשקלון.

שחקני בית"ר ירושלים לידור כהן, עוז ראלי, שמעון אבוחצירה, אריק סאבו. ברני ארדוב
רוצה לשחק. אבוחצירה עם שחקני בית"ר ירושלים באימון/ברני ארדוב

התסכול של שמעון אבוחצירה

4. משהו לא טוב עובר בין בן שמעון לחלוץ שמעון אבוחצירה. השחקן מתוסכל מכך שלא נכלל בסגל להפועל באר שבע, המאמן מטפטף כי הוא לא אוהב את ההתנהלות של השחקן, ובתווך בית"ר ירושלים מפסידה את החלוץ הכי פורה שלה העונה. מול הפועל באר שבע, כשהקבוצה נקלעה לפיגור והייתה זקוקה לחיזוק בחלק הקדמי, היא נותרה ללא חלוץ על הספסל ובמועדון נשמעה ביקורת על כך. לא משנה מי אחראי למצב הזה, אולי הגיע הזמן שהבעלים אלי טביב יתערב ויעשה סוף לסאגה הזאת, שכן לא יכול להיות מצב שבו עולה הקבוצה למשחק ללא חלוץ מחליף. מדובר בלוקסוס שבית"ר ירושלים לא יכולה להרשות לעצמה.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
גורמים לנזק תדמיתי. אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

אולי מספיק עם השירים הגזעניים?

5. האוהדים נמנעו מקריאות גזעניות במהלך המשחק. יחד עם זאת, על אף ההפצרות, השיר "הנה היא עולה הקבוצה הגזענית של המדינה", חזר על עצמו גם בעליית השחקנים לחימום וגם בעלייה למשחק. לא מדובר בקריאה שבגינה תעמוד בית"ר ירושלים לדין, ולכן האוהדים מרשים לעצמם ליהנות ממנה. מה שהם לא מבינים, שקריאה כזו או אחרת לא נמדדת באם הקבוצה עומדת לדין בעקבותיה או האם נגרם נזק כלכלי לטביב. השיר הזה גורם לנזק תדמיתי אדיר שמבריח מהמועדון אנשי עסקים, ספונסרים ונותני חסות שלא רוצים להתקרב למותג ומתייחסים אליו כנגע. האם זה באמת שווה את זה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully