וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "לא מצליח להבין איך הפסדנו, אך אין לי טענות לשחקנים שלי"

12.12.2016 / 23:10

מאמן בית"ר ירושלים קיבל את ההפסד להפועל באר שבע ברגשות מעורבים: "שיחקנו טוב, אני לא זוכר מתי הם לא העבירו שתי מסירות במשך 60 דקות". שכטר: "לא כעסתי על החילוף, אלא על ההפסד"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים ספגה הערב (שני) את ההפסד השלישי שלה העונה, אחרי 3:1 מול הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל. הקבוצה מהבירה הגיעה למפגש אחרי ההצגה מול מכבי חיפה, אך מהפך של האלופה מחק יתרון של קלאודמיר כבר בדקה ה-27. דווקא אחרי היכולת הטובה בחיפה, מאור בוזגלו היה גדול על בית"ר, שפספסה הזדמנות להיצמד לצמרת והיא עם 18 נקודות בלבד בסיומו של הסיבוב הראשון.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את בית"ר ירושלים 1:3

שחקני באר שבע חוגגים/ברני ארדוב

"אני לא זוכר שהפועל באר שבע לא העבירה שתי מסירות ב-60 הדקות הראשונות", אמר רן בן שמעון. "אחרי שנרגעים, יש לי הערכה גדולה לשחקנים. אני לא מצליח להבין איך הפסדנו. כל הפסד הוא מאכזב, עשינו את המקסימום אז ההפסד הזה עובר לי יותר טוב בגרון. הגענו למצב של 1:1 וזה היה קצת מוזר. היה לנו ברור שהם יתעייפו בסוף, וזה היה מסוכן כי הם השאירו שחקנים למעלה. אין לי טענות לשחקנים שלי, יש לנו גאווה גדולה. אנחנו מביאים את רמת הביצוע שלנו למקום טוב, חסרה לנו הפעולה האחרונה וזה בסדר. שיחקנו טוב, זה לא משנה מה אומרים עלינו, אלא איך אנחנו מרגישים. היה לנו קשה לשמור על ה-DNA של המועדון, רצינו להיות קבוצה שיוזמת".

איתי שכטר הוסיף: "הרגשנו שהיה אפשר לעשות את זה, גרמנו להם להראות פחות טוב. ספגנו שער מיכולת אישית, היינו צריכים למנוע אותו. דודו גורש לקח כדור מהסרטים, מולם אסור לעשות טעויות. נתנו הכל, הרגשנו שאנחנו במשחק לאורך כל תשעים הדקות. לא הגיע לנו להפסיד, בית"ר נראתה חזקה ובריאה. נתקן את מה שצריך וכבר ביום שבת יש לנו משחק חשוב. בשבועיים האחרונים אנחנו נראים טוב יותר, חזרנו ללחוץ ולהיות יותר אגריסיביים. אני שונא לצאת עם מחמאות ובלי נקודות, היינו שווים יותר".

על החילוף: "פחות החילוף, אלא הקלות שבה קיבלנו את השערים. היינו במומנטום טוב אחרי השער, טוני וואקמה החזק הזה עשה גול גדול. עבדנו על שמירה כפולה עליו, אבל בגלל זה הוא טוני. רצתי, נלחמתי ועשיתי את המקסימום. לא הייתי עצבני על החילוף, אלא על ההפסד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר. ברני ארדוב
לא כעס על בן שמעון. שכטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully