וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי רמת חן הביסה 79:99 בחוץ את מכבי אשדוד

האלופה בהלם: אשדוד הפסידה לראשונה העונה בליגה, בעיקר בשל משחק אימתני של צ'לסי הופקינס, שהייתה רחוקה ריבאונד אחד מטריפל דאבל. אליצור חולון גברה 58:65 על מכבי רעננה ולירון שרף

שחקנית מכבי רמת חן צ'לסי הופקינס. קובי אליהו
אנסטופבול. הופקינס/קובי אליהו

עוד מחזור סוער ומרתק נערך הערב (שני) בליגת העל בכדורסל נשים ולמרות שאורנה אוסטפלד וקבוצתה א.ס. רמת השרון היו בחופש, אקשן לא היה חסר.

האלופה מכבי אשדוד, שהפסידה במשחקה האחרון ביורוקאפ, נותרה המומה גם בליגה ונחלה הפסד בכורה העונה, ועוד איזה הפסד: 99:79 משפיל בבית מול מכבי רמת חן, שממשיכה להציג קבוצה תוססת. צ'לסי הופקינס הייתה כפסע מטריפל דאבל עם 23 נקודות, 10 אסיסטים ו-9 ריבאונדים (איך לא נתנו לה לקחת עוד ריבאונד בסיום?) אצל המנצחות, בעוד דניאל אדאמס לא זכרה חסד נעורים לאשדוד ותרמה 19 נקודות. טיפאני ג'קסון קלעה 20 וקטפה 10 באשדוד, עוד 20 לנעמה שפיר.

בקרב תחתית אימתני, הפועל פתח תקוה גברה 53:66 בבית על הפועל זכרון/מעגן. ניקול דיקסון הובילה את המנצחות עם שורה סטטיסטית ייחודית: 19 נקודות, 7 ריבאונדים, 5 חטיפות ושימו לב... 9 איבודים.

אליצור חולון, האחרונה ערב המחזור, הראתה ללירון שרף שיש לו עוד הרבה מה ללמוד מאבא צביקה וגברה על מכבי רעננה 58:65. אלכסיס הורנבקל התעלתה עם 17 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

בדרמה הגדולה של המחזור, בני ברצליה חילצה 74:83 מול הפועל ראשון לציון. טיילר היל כיכבה בהרצליה עם 28 נקודות ו-10 ריבאונדים, קישה המפטון נתנה יד עם עוד 24, כולל שלוש צ'אקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully