וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלם את מחיר הכישלון: קלאוס אלופס פוטר מוולפסבורג

המנהל המקצועי ושחקן העבר, שחגג 60 לפני שבוע, סיים את תפקידו אצל הזאבים לאחר הכישלון בפתיחת העונה: "זה יום עצוב מאוד בשבילי. אני מקווה שהמועדון ייצא מהר מהמצב בו הוא נמצא"

קלאוס אלופס המנהל המקצועי של וולפסבורג. GettyImages
נפרד מוולפסבורג אחרי ארבע שנים. אלופס/GettyImages

קלאוס אלופס פוטר הערב (שני) מוולפסבורג. המנהל המקצועי, שחגג לפני שבוע בדיוק את יום הולדתו ה-60, סיים את תפקידו לאחר פתיחת עונה רעה מאוד שגרמה גם לפיטוריו של המאמן הקודם דיטר הקינג. אלופס, חלוץ העבר של נבחרת גרמניה (56 הופעות), הגיע מוורדר ברמן בנובמבר 2012 ומאז הזאבים רשמו בעיקר הצלחות כולל זכייה בגביע, מקום שני בליגה ורבע גמר ליגת האלופות.

ד"ר פרנסיסקו חאבייר גרסיה סאנס, יושב ראש הדיקטוריון של וולפסבורג אמר: "אחרי ניתוח ארוך בשבועות האחרונים, הגענו להחלטה שאנחנו צריכים לצאת לדרך חדשה כדי להתאושש מהמצב המקצועי הקשה אליו נקלענו. שקלנו את הצעד הזה בכובד ראש ואנחנו רוצים להדגיש שמערכת היחסים עם אלופס נותרה חיובית מאוד. אבל לפני שאנחנו מסתבכים בקרבות תחתית, חשבנו שזו ההחלטה הנכונה לעתידה של וולפסבורג".

אלופס עצמו אמר: "זה יום עצוב מאוד בשביל מבחינה אישית. אחרי דיונים ארוכים, הגענו להלטה על פרידה. אני רוצה להודות לוולפסבורג ולאוהדים שלה שקיבלו אותי ואת משפחתי יפה מאוד כאן. הצוות המקצועי וההנהלה הם אלה שעזרו לי להשיג כאן את ההצלחות לאורך השנים. זו הייתה תקופה יוצאת מן הכלל שהעניקה לי סיפוק משמעותי. אני מקווה שוולפסבורג תחזור להיות כוח וש'אנחנו' נתאושש מהמצב הזה במהרה והמועדון יחזור להיות במקום בו הוא ראוי להיות. זה היה כבוד גדול עבורי לעבוד בוולפסבורג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully