וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעזוב את באר שבע? יובל שבתאי מבוקש ברעננה, שרוצה להחזירו בינואר

12.12.2016 / 11:52

גורמים בקרב האלופה קיבלו מסרים מהקבוצה השרונית, מוליכת הטבלה לא תתעסק בכך עד שתגיע הצעה רשמית ולא בטוח שתסכים למהלך. שחקן בקבוצה: "מחכים להגרלה אבל הראש בבית"ר"

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: מתן חדד

שחקן הפועל באר שבע יובל שבתאי עשוי לחזור להפועל רעננה כבר בחודש ינואר הקרוב. בקבוצה מהשרון מעוניינים להחזיר את הקשר שעבר לאלופה בתחילת העונה, על פי מסרים שקיבלו גורמים בבאר שבע.

שבתאי, שהיה מהשחקנים החשובים ביותר ברעננה בעונה שעברה, התקשה להפוך לשחקן הרכב באלופה ולפי גורמים בבאר שבע במועדון עדיין לא החליטו אם יסכימו להעבירו כשיקבל הצעה רשמית מרעננה. הבישול האחרון שלו מול סאות'המפטון עשוי לטרוף את הקלפים.

עוד לפני ינואר, מוליכת הטבלה לוקחת ברצינות רבה את המשחק היום (שני, 21:00, ערוץ 5) מול בית"ר ירושלים והמשמעויות שלו לעונה, בתקווה לסיים את הסיבוב הראשון עם עשר נקודות הפרש. למרות עומס המשחקים עושה רושם שברק בכר יבצע שינויים רבים לעומת ההרכב שפתח ביום חמישי באנגליה. מי שכן ישוב אליו הוא מיכאל אוחנה, ככל הנראה על חשבון אובידיו הובאן.

עוד לפני המשחק תיערך הגרלת שלב 32 האחרונות בליגה האירופית, כשאלונה ברקת ואסי ברקת ייצגו את הקבוצה בהגרלה. "אנחנו מחכים להגרלה, כי בכל זאת כולם רוצים לראות את מי נקבל", אמר שחקן בקבוצה", אבל הראש כולו במשחק מול בית"ר".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע: סאבו יעצור את וואקמה?
הגרלת הפועל באר שבע: בוס, סוזה והחלום לפגוש את אפואל ניקוסיה

יובל שבתאי שחקן הפועל באר שבע. אבי כהן
עדיין אין החלטה בנושא. יובל שבתאי/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully