וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת הפועל באר שבע: בוס, סוזה והחלום לפגוש את אפואל ניקוסיה

האלופה תוגרל ביום שני (14:00) לשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. ההגרלה הקשה: שחטאר, טוטנהאם ושאלקה. הקלה: אלופת קפריסין. גם גנק, סנט אטיין ועוסמאנליספור יתקבלו בברכה

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: מתן חדד

המסע האירופי של הפועל באר שבע אמנם יצא לפגרה, אבל הוא יימשך ב-16 בפברואר 2017, עם המשחק הראשון שלה בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. מחר (שני) בשעה 14:00 האלופה הישראלית תוגרל לשלב הבא באירופה. לברק בכר ושחקניו 15 יריבות אפשריות: ארבע קבוצות שנשרו מליגת האלופות ו-11 קבוצות שסיימו בראש הבתים שלהן בליגה האירופית.

הארי קיין שחקן טוטנהאם. GettyImages
אם טוטנהאם תציב הרכב חזק, לבאר שבע אין סיכוי. הארי קיין/GettyImages

שחטאר דונייצק (אוקראינה) - היריבה הקשה ביותר. קבוצה שמתייחסת ברצינות לליגה האירופית, כזו שבניגוד לקבוצות אחרות, לא תזלזל ביריבה ישראלית. מחזיקה סגל עמוס כוכבים, היחידה שסיימה את שלב הבתים עם מאזן מושלם של 18 נקודות, זו שכבשה 21 שערים ב-6 משחקים בשלב הקודם. סיכויים באחוזים: 15:85 לשחטאר.

טוטנהאם (אנגליה) - אם התרנגולים יתייחסו למפעל ברצינות ויעלו הרכב חזק, לבאר שבע יהיה מאוד קשה מאוד. טוטנהאם היא קבוצת צמרת בפרמיירליג, עם מאמן מהטובים באירופה וסגל ששווה מאות מיליוני ליש"ט. השאלה היא שוב, כמה מהשחקנים הבולטים ישחקו במפעל המשני. סיכויים באחוזים: 15:85 לטוטנהאם.

שאלקה (גרמניה) - הגרמנים רוצים להגיע רחוק בליגה האירופית ובשלב הבתים רשמו חמישה ניצחונות והפסד בודד, אחרי שעלית השלב כבר הובטחה. הסגל עמוס בשחקני נבחרות ובכוכבי בונדסליגה ולבאר שבע יהיה קשה מאוד להפתיע. סיכויים באחוזים: 15:85 לשאלקה.

זניט סנט פטרסבורג (רוסיה) - הרוסים צלחו בקלות בית שכלל גם את מכבי תל אביב והם נחשבים לשועלי קרבות ותיקים במפעל הקבוצות המשני של אופ"א. מירצ'ה לוצ'סקו האגדי יודע איך להוליך קבוצות לזכיות במפעלים יבשתיים ורק תרדמת בצפון רוסיה תאפשר לברק בכר להפתיע. סיכויים באחוזים: 20:80 לזניט.

בשיקטאש (טורקיה) - אלופת טורקיה שחווה עונה טובה מאוד והפסדה העונה רק משחק רשמי אחד. עם קהל חם ושחקנים כמו ונסן אבובקאר, ג'נק טוסון וריקרדו קוארסמה, הקבוצה של שנול גונש תהיה פייבוריטית ברורה נגד באר שבע. סיכויים באחוזים: 25:75 לבשיקטאש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני שחטאר דונייצק חוגגים. Efrem Lukatsky, AP
לא מזלזת בליגה האירופית, לא מקלה ראש באף יריבה. שחטאר/AP, Efrem Lukatsky

רומא (איטליה) - האיטלקים נאבקים בצמרת הסרייה A ועם שחקנים כמו אדין דז'קו, מוחמד סלאח, קווין סטרוטמן וראג'ה נאינגולן, היתרון האיכותי שלהם ברור. אבל בליגה האירופית הכוכבים הגדולים לא תמיד משחקים ובשלב הבתים הג'אלורוסי איבדו נקודות נגד ויקטוריה פלזן, אוסטריה וינה ואסטרה ג'ורג'ו. סיכויים באחוזים: 25:75 לרומא.

פנרבחצ'ה (טורקיה) - מוסא סו, ירמיין לנס, רובין ואן פרסי, מרטין שקרטל, סימון קיאר, מחמט טופאל, וולקן שן וזה רק על קצה המזלג. לפנר שחקנים שיכולים לקחת אותה רחוק מאוד ולא ייתנו לבאר שבע לעצור אותם בדרך. סיכויים באחוזים: 30:70 לפנרבחצ'ה.

פיורנטינה (איטליה) - האם פאולו סוזה חוזר לישראל? קודם נראה אם הוא ישרוד בפירנצה עד פברואר. הוויולה חווים עונה מאוד מאכזבת בליגה, אבל באירופה דווקא נראים טוב. העבודה העיקרית של באר שבע תהיה לעצור חלק קדמי מאוד מסוכן; ניקולה קאליניץ' וחומה בבקאר כבשו 4 שערים כ"א בשלב הבתים. סיכויים באחוזים: 35:65 לפיורנטינה.

ליון (צרפת) - ליון בהחלט פייבוריטית נגד הפועל באר שבע, אבל היא מסוג הקבוצות שהאלופה הישראלית יכולה להפתיע. אם אלכסנדר לקאזט ייעצר, אם אחד משחקני המפתח בקישור יהיה פצוע, אם הקבוצה של ברונו ז'נסיו תמשיך לגלות חוסר יציבות - זה אפשרי. סיכויים באחוזים: 40:60 לליון.

אייאקס (הולנד) - האם פטר בוס סוף סוף יצליח לנצח את הפועל באר שבע? אין ספק שמבחינת כישרונות צעירים, ההולנדים עדיפים. קספר דולברג, דייבי קלאסן וריצ'דלי באזור הם רק כמה מהשחקנים שבקרוב אמורים להגיע לליגה בכירה. גם ההגנה התייצבה בתקופה האחרונה, אבל אייאקס לא יותר קשוחה מהפועל באר שבע והיא משוכה קשה - אבל לא בלתי ניתנת למעבר. סיכויים באחוזים: 45:55 לאייאקס.

פטר בוס מאמן אייאקס. AP
אף פעם לא ניצח את ברק בכר. בוס/AP

סנט אטיין (צרפת) - הקבוצה של המאמן המוערך כריסטוף גאלטייה כבר התקשתה נגד בית"ר ירושלים במוקדמות והיא מעבירה עונה בינונית בליגה. חומר השחקנים יותר טוב מזה של באר שבע על הנייר, אבל לא בהרבה. סיכויים באחוזים: 50:50.

פ.צ קופנהאגן (דנמרק) - אל תמהרו לזלזל ביריבה הדנית. קופנהאגן היא הקבוצה הכי חזקה בסקנדינביה והיא לא הייתה רחוקה משמינית גמר ליגת האלופות. הסגל שלה צעיר ברובו, אבל מלא בשחקנים טובים ובעיקר מסודרים. מעל הכול בולטת ההגנה; הקבוצה של סטלה סולבאקן ספגה העונה 10 שערים בלבד ב-26 משחקי ליגה וליגת אלופות. הסיכויים באחוזים: 50:50.

גנק (בלגיה) - האקסית של אליניב ברדה מקרטעת בליגה, סופגת בצרורות ולא מציגה סגל שחקנים יוצא דופן. היא רשמה כמה תוצאות נאות בשלב הבתים, אבל לא ניצחה יריבה כמו אינטר פעמיים. אם באר שבע תדע להתכונן אליה כפי שעשתה לפני אינטר וסאות'המפטון, היא יכולה וצריכה לעבור. סיכויים באחוזים: 45:55 לבאר שבע.

עוסמאנליספור (טורקיה) - הקבוצה הטורקית הפתיעה עם 4 נקודות על חשבון בוויאריאל בשלב הבתים - וזה מה שסימן לה את הדרך למקום הראשון המפתיע. אבל היא הפסידה לקבוצות כמו פ.צ ציריך וסטיאווה בוקרשט ומאז יולי לא הצליחה לכבוש יותר משני שערים באף משחק. אדם מאהר לא מימש את הפוטנציאל, ראול רוססקו, וצלאב פרוחזקה ופייר וובו מעבר לשיא והאוהדים לא מאיימים. ובאר שבע תהיה פייבוריטית. הסיכויים באחוזים: 40:60 לבאר שבע.

אפואל ניקוסיה (קפריסין) - היריבה הכי קלה על הנייר. הקפריסאים עלו מבית קל שכלל את אולימפיאקוס, יאנג בויז ואסטנה, הם משחקים מדי שבוע נגד יריבות חלשות למדי בליגה ואם באר שבע תשחק בקצב גבוה, זה אמור להספיק לה לניצחון. אפואל עדיין לא פגשה העונה קבוצה ברמתה של הפועל באר שבע (עם כל הכבוד לאולימפיאקוס), הסגל האדום עדיף, אלפי ישראלים יעשו את הדרך הקצרה לאי השכן ויעניקו אווירה נהדרת. זו בדיוק היריבה שהאלופה רוצה. הסיכויים באחוזים: 25:75 לבאר שבע.

אוהדי הפועל באר שבע במשחק מול סאות'המפטון. רויטרס
ישמחו להחתים דרכון בניקוסיה. אוהדי הפועל באר שבע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully