וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון האריך את חוזהו באיגוד הכדורסל: "הוא נכס חשוב"

המנהל המקצועי של נבחרות ישראל והאגף המקצועי באיגוד הכדורסל יישאר בתפקיד אליו הגיע לראשונה לפני כשנה וחצי: "מאוד שמח להמשיך, החלום הבא הוא הקמת בית לאומי לכדורסל הישראלי"

פיני גרשון מאמן כדורסל ופרשן כדורסל. ברני ארדוב
לא הולך לשום מקום. גרשון/ברני ארדוב

פיני גרשון, המנהל המקצועי של נבחרות ישראל והאגף המקצועי באיגוד הכדורסל, האריך את חוזהו וימשיך בתפקידו. גרשון הגיע לאיגוד הכדורסל לפני יותר משנה וחצי והיה שותף למספר שינויים ולעליית כל הנבחרות הצעירות לדרג א'.

"אני מאוד שמח להמשיך לעבוד באיגוד הכדורסל", אמר פיני גרשון. "שמתי לעצמי מטרה להביא כמה שיותר שחקנים צעירים למצוינות בנבחרות ישראל הצעירות ועד לנבחרת הבוגרת. החלום הבא שלי הוא הקמת בית לאומי לכדורסל הישראלי ואני מתכוון לפעול בנושא בקרוב".

מאיגוד הכדורסל נמסר: "אנחנו שמחים וגאים שמאמן מסדר הגודל של פיני גרשון היה וימשיך להיות גם בעתיד חלק חשוב מאיגוד הכדורסל. אין הרבה מדינות שיכולות להתגאות באיש כמו גרשון בתפקיד שכזה עם הידע, היצירתיות, ההישגים והתארים שלו. גרשון הוא נכס חשוב עבור איגוד הכדורסל ומייצג אותנו בארץ ובחו"ל. הוא מוביל את נבחרות ישראל וכדורסל הבנים לתקופה חדשה ואנחנו בטוחים שאת התוצאות יראו גם בנבחרת הבוגרת בשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully