וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצף של ראסל ווסטברוק נעצר: "אולי בסוף העונה אדבר עליו"

אחרי שבעה טריפל דאבלים רצופים כוכב אוקלהומה סיטי ירד לקרקע והתעקש: "רצף ניצחונות הוא חשוב יותר". דוראנט מודה שההחטאות השפיעו עליו, כרמלו מסמן את סוד ההצלחה של הניקס

שחקן אוקלהומה סיטי ראסל ווסטברוק. רויטרס
הניצחון מעל הכל. ווסטברוק/רויטרס

רצף הטריפל דאבלים של ראסל ווסטברוק נעצר הלילה (בין ראשון לשני) על שבעה, כשכוכב אוקלהומה סיטי סיפק 37 נקודות, 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים "בלבד" והוליך את הת'אנדר ל-96:99 על בוסטון.

"אני פשוט שמח שניצחנו, זה הדבר הכי חשוב", אמר ווסטברוק בסיום. "אני תמיד מנסה להביט קדימה. אולי בסוף העונה אוכל לדבר על הרצף, אבל התפקיד שלי הוא לעבור הלאה. אני תמיד משחק באותה צורה בכל ערב, תמיד מנסה להתחרות ברמה הכי גבוה, רצף או לא רצף. רצף ניצחונות הוא חשוב יותר".

לפני שהרצף המדובר התחיל הת'אנדר עמדו על מאזן של 8:8, וכעת הם כבר על 9:15. "אני חושב שראסל מבין ששבעת המשחקים הרצופים הללו היו מדהימים, אבל הערב הוא היה מדהים לא פחות", אמר המאמן בילי דונובן. "אחת הסיבות שהוא לא השיג עוד טריפל דאבל היא שלא קלענו מספיק טוב".

סטיבן אדאמס הוסיף: "הטריפל דאבלים שלו לא מעניינים אותי, אני יותר אוהב את האנרגיה והמנהיגות שלו, והוא בחור טוב. זה כל מה שאפשר לצפות ממנו, הוא עושה את כולם טובים יותר".

שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, אנדרה איגודאלה. רויטרס
החברים לקבוצה הרימו אותו. דוראנט עם איגודאלה/רויטרס

גולדן סטייט נמנעה מהפסד שני ברציפות - דבר שלא קרה לה כלל השנה - בזכות ריצת 4:25 בתחילת הרבע האחרון שהוליכה אותה ל-108:116 על מינסוטה. קליי תומפסון, שקלע 12 נקודות במהלך הריצה הזאת (מתוך 30 בסך הכל), אמר: "פיגרנו בעשר נקודות וזה לא הוריד אותנו, 12 דקות זה הרבה מאוד זמן עבור הקבוצה הזאת".

דריימונד גרין הוסיף: "בואו לא נשלה את עצמנו, שיחקנו 12 דקות מצוינות בזכות המחליפים שלנו, וזה מה שנתן לנו את הניצחון".

קווין דוראנט, שהחטיא 14 מ-17 הזריקות הראשונות שלו וסיים את המשחק עם 3 מ-5 ברבע האחרון, הוסיף: "האנרגיה שלי היתה ירודה כי ריחמתי על עצמי, אבל אני לא יכול לעשות את זה. אני 10 שנים בליגה ואני צריך להתעורר לפעמים כשאני קשה עם עצמי. זה חלק מהמשחק. אני הולך להחטיא זריקות ולעשות טעויות, ופשוט צריך להילחם. החברים שלי לקבוצה עודדו אותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן ניו יורק ניקס קריסטאפס פורזינגיס. רויטרס
עבודת צוות. פורזינגיס/רויטרס

בשקט בשקט, ניו יורק הפכה לאחת הקבוצות החמות בליגה, עם שישה ניצחונות משבעת משחקיה האחרונים. האחרון שבהם הגיע הלילה, עם 112:118 בסטייפלס סנטר על לוס אנג'לס לייקרס השוקעת. קריסטאפס פורזינגיס (26 נקודות), דרק רוז (25) וברנדון ג'נינגס (19, 15 מתוכם ברבע האחרון) חיפו על ערב חלש יחסית של כרמלו אנתוני (13), שהודה בסיום: "אנחנו פשוט סומכים אחד על השני ומאמינים בעצמנו. השחקנים מרגישים ביטחון רב יותר כשהם מקבלים את הכדור, ואנחנו זקוקים לזה".

הלייקרס הפסידו בפעם השישית ברציפות ושוב סיפקו מפגן הגנתי רע כשספגנו 118 נקודות. "זה מביך", אמר ג'וליוס רנדל, "זה מביך כי יש לנו יותר מדי שומרים טובים ואנחנו לא יכולים להיות כל כך חלשים בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully