וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: חידת הקעקועים של סרחיו ראמוס, צירבס מככב בבילד

בלם ריאל מדריד אתגר את העוקבים שלו, צירבס ובת זוגו מככבים בגרמניה, שאקיל עושה שטויות, הלוחם שתקף שופט, מארק קלאטנברג בפוזת רונאלדו ומתאבק ה-WWE שהולך בדרכו של טראמפ

one

בדרכו של טראמפ

הזכייה של דונאלד טראמפ בבחירות 2016 בארצות הברית, ממשיכות לעודד סלבריטאים לפזול לגבי תפקידים פוליטיים. אחרי שקניה ווסט הצהיר אודות התמודדות בבחירות הבאות, כוכב העבר של ה-WWE, בוקר טי האפמן, הצהיר היום כי הוא מתכנן לרוץ לראשות מדינת מישיגן. "אני מתחיל בהכנות לקראת 2020, אני הולך להיות מושל מישיגן". בוקר טי בן ה-51 החל את הקריירה שלו ב-WWE ב-1990. ב-2012 הוא קודם לתפקיד הג'נרל מנג'ר של הסמאקדאון.

חטף נוקאאוט אכזרי - ותקף את השופט מרוב בלבול

לא סתם נחשב ה-MMA לאחד מענפי הספורט הקשוחים שיש. לוחמים רבים נפצעים במהלך קרבות, ולעתים נאלצים לתלות את הכפפות בשלב מוקדם של הקריירה. אלא שלעתים, אנו נתקלים גם באירועים מוזרים למדי בזירת הקרבות, כמו בקרב ה-MMA שבווידאו שלמטה, בו אחד הלוחמים סופג נוקאאוט אכזרי מבעיטה לראש ומרוב בלבול, מתחיל לתקוף את השופט לאחר מכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

סנטר מכבי תל אביב הגיע עד לעיתון הכי גדול בגרמניה, ולא מהסיבות הנכונות

בגרמניה לא מרבים לכתוב על סנטר מכבי תל אביב, מאיק צירבס. בטח שלא ב"בילד", אחד העיתונים/אתרי האינטרנט הגדולים במדינה. אלא שידיעה על צירבס אכן הגיעה לאתר המכובד, אך לא בעקבות הצטיינותו במשחק כזה או אחר. למעשה, הסיבה שצירבס הגיע עד לבילד היא פשוטה למדי - וקוראים לה טטיאנה באסביץ'. בת הזוג השוויצרית-סרבית (מיס שוויץ לשנת 2014) של הסנטר נחשבת לדוגמנית מובילה, ורק בעקבות זאת, זכו השניים לאייטם באתר הגרמני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צירבס ובת הזוג בבילד/מערכת וואלה!, צילום מסך

החידה של סרחיו ראמוס

בשבועיים האחרונים סרחיו ראמוס לקח על עצמו גם את נטל ההבקעה בריאל מדריד. הבלם הבקיע בתוספת הזמן מול ברצלונה בקלאסיקו והשלים שבוע חלומי מול דפורטיבו לה קורוניה, שוב בתוספת הזמן, הפעם זה הספיק לניצחון עבור הבלאנקוס. בחשבון האינסטגרם של ראמוס הוא דאג לחשוף מקרוב את הקעקועים המעטרים את ידייו (עם המספרים: 35, 90+, 32, 19) וניסה לאתגר את העוקבים עם השאלה: "המספרים של חיי, נחשו למה הם מתכוונים?". ובכן, ההסבר לפניכם. הספרות 32 ו-35 מתייחסות לחולצות אותן לבש בתקופה שלו בסביליה. הספרה 19 מציינת את הגיל בו ערך בכורה בנבחרת (ואת המספר עמו שיחק בנבחרת בתחילת דרכו), וה-90+ קשורה לחיבה שלו לשערים בתוספת הזמן.

שופט בן 18 הותקף במשחק ליגות נמוכות בספרד

מי אתה, השופט מארק קלאטנברג או כריסטיאנו רונאלדו?

אלון יפת, תלמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully