וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הניצחון: ארבלדזה כינס את שחקני מכבי תל אביב לאסיפה

מאמן מכבי תל אביב שוחח בתקיפות עם שחקניו בתום ה-2:4 מול הפועל חיפה: "רציתי לראות במחצית השנייה את מכבי תל אביב שאני מכיר, וראיתי ההפך". אלברמן: "כשזה נכנס זה נכנס מכל הלב"

ברני ארדוב
אוסידון, קלינגר וגולן ביציע/ברני ארדוב

אחרי שבועיים קשים וההדחה מהליגה האירופית, מכבי תל אביב חזרה הערב (ראשון) לנצח בליגה אחרי שגברה 2:4 יקר מול הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל. הצהובים כבר הוליכו ביתרון כפול במחצית, קרסו בפתיחת המחצית השנייה ואיבדו יתרון 0:2, אך שער נהדר של גל אלברמן המחליף סידר לשוטה ארבלדזה קצת נחת כאשר וידאר קיארטנסון חתם את ההצגה.

הניצחון של הצהובים הגיע אחרי ה-1:2 הכואב מול דאנדוק במחזור הנעילה של הליגה האירופית. המארחת, שחלמה על שינוי עם מאיר בן מרגי על הקווים, ספגה הפסד שני ברציפות מול העיניים הבוחנות של ניר קלינגר ודני גולן, שחזו במשחק מהיציע בצוותא עם דורון אוסידון. מיד בסיום המשחק ואחרי הראיון שהיה מחויב להעניק לזכיין, נכנס ארבלדזה לחדר ההלבשה לאסיפה בת עשר דקות, במהלכה שוחח בצורה תקיפה עם השחקנים. המאמן הגאורגי לא היה מרוצה מאיך שהקבוצה יצאה למחצית השנייה ומהרפיון שהפגינה, שהוביל לחזרתה של הפועל חיפה למשחק.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל חיפה 2:4

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. ברני ארדוב
אסיפה בסיום. ארבלדזה/ברני ארדוב

ארבלדזה סיפר בסיום: "אחרי המחצית הראשונה רציתי לראות משהו אחר, דברים שעליהם עבדנו. רציתי לראות משהו שהזכיר לי את מכבי תל אביב שאני מכיר, וראיתי את ההפך, זה שבר לי את הלב. הביטחון היה רעוע, הכול היה רע במחצית השנייה.

"ברור שיש לי את הפתרון, אני המאמן. אני משנה ומנסה בכל פעם לגוון את המשחק, אני מעולם לא מוותר. אני לא מרים ידיים. אני מאמין באמונה שלמה שאפשר להיאבק על האליפות. אני רוצה לראות יותר עוצמה, כמו שהפגנו במחצית הראשונה. נעשה שינויים שהם הכרחיים עבורנו".

הגאורגי הוסיף: "הבקענו ארבעה שערים, זה טוב. לא עשינו את זה הרבה זמן, אני מקווה שזה יעניק לנו יותר ביטחון בחלק הקדמי. שיחקנו ביום חמישי, היה לנו אימון אחד אמיתי מאז. היו לנו רגליים כבדות היום, אני שמח עבור טל בן חיים, הוא הראה כמה הוא חיוני עבורנו. אני מאוכזב מהספיגות".

גל אלברמן: "אני לא נוטה להבקיע הרבה, אבל כשזה נכנס זה באמת נכנס מכל הלב. אני שמח שזה עזר לקבוצה לצאת מסיטואציה לא נעימה, תמיד אני פה בשביל זה. מעבר לתוצאות האחרונות הלא טובות, אנחנו לא משחקים ברמה שציפינו לשחק. הדברים לא הולכים בצורה טובה וכשזה קורה אתה גם חסר מזל. היום היו דקות יותר טובות, אבל זה לא מספיק. אלו משחקים שאנחנו צריכים לשלוט לאורך כל 90 הדקות ובמיוחד כשאתה מוביל 0:2 לגלות יותר אחריות. צריך לתת דגש על רמת המשחק שלנו. אנחנו לא מרימים ידיים במאבק האליפות, למרות שאם נהיה כנים הפער הוא גדול. נצטרך קודם כל להרים את רמת המשחק שלנו".

מאמן הפועל חיפה מאיר בן מרגי. ברני ארדוב
מאוכזב. בן מרגי/ברני ארדוב

אצל המפסידה, סיפר בן מרגי: "חזרנו אחרי מחצית שנייה פנטסטית עבורנו, אבל כשלא מבקיעים את השער השלישי מול מכבי תל אביב, אז סופגים. השחקנים הבינו שצריך לשחק אחרת ובלי פחד. נלחמנו, היינו מחוייבים, נראנו טוב וזו הייתה התקדמות עבורנו".

"נצטרך לשפר את משחק ההגנה שלנו, אין ספק", אמר מאמן הפועל חיפה: "ואנחנו נעבוד על זה. אני וגל כהן מתייעצים לפעמים, אני הייתי על הקווים ואני קיבלתי את ההחלטות".

בן מרגי סיכם: "אני לא המאמן של הפועל חיפה, אמרתי את זה ליואב כץ וזה מה שהיה. את שאר הדברים צריך להפנות לבעלים, אני לא רוצה להתעסק בזה. טוב לי במקום שאני נמצא בו, אני נהנה מהכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully