וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה ניצחה 0:3 את סלטה ויגו, איבורה כבש שלושער

הקשר (51, 84 ו-92 בפנדל) נכנס במחצית והפך לשלישי אי פעם שכובש שלושה שערים כמחליף בליגה הספרדית, בדרך לניצחון הראשון של האנדלוסים בבלאידוס מ-2006. 0:1 לבטיס על בילבאו

one

המחזור ה-15 בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד ויסנטה איבורה כבש שלושער כמחליף והוביל את סביליה ל-0:3 בחוץ מול סלטה ויגו. עוד קודם לכן אייבר ואלאבס נפרדו ב-0:0, ואילו אספניול ניצחה 1:2 את ספורטינג חיחון. לקינוח, ריאל בטיס גברה 0:1 על אתלטיק בילבאו.

שחקן סביליה ויסנטה איבורה. GettyImages
איזה חילוף. איבורה/GettyImages

סלטה ויגו - סביליה 3:0

האנדלוסים, שאכזבו במחזור הקודם עם הפסד מפתיע לגרנאדה, ניצחו לראשונה בבלאידוס מ-2006 וקטעו למארחת רצף של חמישה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות. גיבור המשחק היה ללא ספק ויסנטה איבורה, שנכנס כמחליף במחצית וכבש שלושער נהדר. בדקה ה-51 הוא נגח פנימה את השער השישי של סביליה העונה מקרן, הכי הרבה בליגה. ויטולו סידר לו את השני עם מסירה נהדרת (84) ובתוספת הזמן הוא חתם את תוצאת המשחק מהנקודה הלבנה. זה היה השלושער השלישי אי פעם בליגה הספרדית של שחקן שעלה כמחליף (אחרי חוסה קוצ'אר ורוברטו סולדאדו) ושחקן סביליה הראשון שכובש שלושער במשחק חוץ מאז ז'וליו באפטיסטה ב-2004.

ריאל בטיס - אתלטיק בילבאו 0:1

גם הקבוצה השנייה מאנדלוסיה חגגה ניצחון גדול, שהיה הראשון של בטיס אחרי שהשיגה נקודה בלבד בשני המחזורים האחרונים. רובן קסטרו, שהבקיע גם במחזור הקודם אך לצערו הפסיד, כבש את השער היחיד במשחק וה-70 שלו קבוצה, וטיפס למקום השני בטבלת מבקיעי בטיס בלה ליגה. הבאסקים עם הפסד חוץ שני ברציפות בליגה.

משחקים נוספים:

אספניול - ספורטינג חיחון 1:2
לאספניול: פליפה קאיסדו (54), לאו בפטיסטאו (90). לחיחון: דויה צ'ופ (90+4)

צפו בתקציר הניצחון

אייבר - אלאבס 0:0

צפו בתקציר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully