וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מקדיש את הניצחון לפלאיני, קלופ שוב נאלץ להגן על השוער

מאמן מנצ'סטר יונייטד הילל בסיום ה-0:1 על טוטנהאם את הקשר הבלגי: "הוא תמיד ייהנה מההגנה שלי". הפרשן קראגר טוען: קלופ חייב להוריד את קאריוס לספסל. וגם: צ'לסי ממשיכה בכושרה האדיר

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. GettyImages
הכל פתוח. מוריניו/GettyImages

ז'וזה מוריניו הקדיש את הניצחון של מנצ'סטר יונייטד למרואן פלאיני. השדים האדומים גברו 0:1 על טוטנהאם, ואומנם עדיין רחוקים מצ'לסי שבפסגה, אבל התקרבו למקום הרביעי מרחק 6 נקודות בלבד. בסיום בחר המאמן להקדיש את שלוש הנקודות לקשר הבלגי, שספג ביקורת קשה בשבוע שעבר אחרי שגרם לפנדל מכריע ב-1:1 מול אברטון.

עוד בנושא:

ניצחון ליגה תשיעי ברציפות לצ'לסי, 0:1 על ווסט ברומיץ'
הנריק מחיטריאן סידר למנצ'סטר יונייטד 0:1 על טוטנהאם
רק 2:2 לליברפול מול ווסטהאם, הפער מצ'לסי גדל ל-6 נקודות

הנריך מחיטריאן שחקן מנצ'סטר יונייטד כובש מול טוטנהאם. GettyImages
שער חושב. מחיטריאן/GettyImages

"אני רוצה להקדיש את הניצחון לפלאיני, כי הוא ראוי לזה", אמר מוריניו, "במשחק הקודם הוא היה מעורב באיבוד של שתי נקודות, ולכן חשוב לי להבהיר שהוא שחקן חשוב עבורנו. האוהדים יכולים להגיד מה שהם רוצים, והם היו נפלאים עבורנו. אני חייב להודות להם על כל מה שהם נותנים לנו, במיוחד בתקופות שאנחנו לא נותנים להם הרבה, כך שאני שמח עבורם.

"הם עדיין חושבים על הטעות שעשה מרואן, ויותר מזה, אבל הוא שחקן ואדם שאני אוהב, והאישיות חשובה יותר. הוא תמיד ייהנה מההגנה שלי ומהאמון שלי".

הנריק מחיטריאן כבש את שערו הראשון במדי השדים האדומים, נפצע והוחלף כשהוא מפונה מהמגרש על אלונקה. עדיין לא ברור מה חומרת הפציעה של מחיטריאן, שכבש גם במפגש הליגה האירופית האחרון מול זוריה ושמר על מקומו בהרכב. "מקווה שהוא יחזור אלינו בהקדם האפשרי", אמר מוריניו, שמעריך שהוא ישוב עוד כשבועיים, "לא נראה שזה משהו מסוכן, נקווה שיחזור לבוקסינג דיי".

מוריניו טען ש"אני חושב שמחיטריאן היה איש המשחק, אבל אם צריך לתת עוד פרס, תנו אותו להוגו לוריס", והוסיף ש"עדיין יש לנו שאיפות העונה, והניצחון הזה הציב אותנו במקום שבו נוכל להשיג אותן".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מנצ'סטר יונייטד הנריק מחיטריאן. GettyImages
לא פציעה רצינית. מחיטריאן/GettyImages

ליברפול מאכזבת, ביקורת על קאריוס

ליברפול שוב איבדה נקודות ליגה חשובות, כשסיימה בתיקו ביתי 2:2 מול ווסטהאם באנפילד. אחרי ההפסד 4:3 לבורנמות', המייטי רדס רחוקים כבר 6 נקודות מהמקום הראשון, אחרי ששהו בו לפני מספר שבועות, ומי שסופג את מירב הביקורת הוא שוב השוער לוריס קאריוס, ששוב הגיב בצורה רעה וספג שני שערים בגלל תגובה מאוחרת. הסטטיסטיקה אומרת שקאריוס ספג שישה שערים מתוך תשע הבעיטות למסגרת שנבעטו לעברו בפרמיירליג.

על פי הפרשנים באנגליה, שוער הגרמני שנקנה ממיינץ ב-4.7 מיליון ליש"ט צריך לרדת לספסל במקום סימון מיניולה. "יורגן קלופ אולי מרגיש שאם יוריד אותו לספסל הוא יפגע בביטחון שלו הבחור", אמר ג'יימי קראגר, הפרשן ושחקן העבר של ליברפול, "אבל בינתיים הוא גומר את הקבוצה על הדשא. לליברפול היו אמורות להיות עכשיו עוד 5 נקודות".

קלופ מתעקש שההפסד היה בגלל חוסר מזל. "ניסינו הכל", טען המאמן, "השערים של ווסטהאם, אחד מהם היה בבעיטה חופשית נהדרת, ובשני היה חוסר מזל, אבל הם הפתיעו את כולם. היינו צריכים להוציא יותר, ניסינו הכל. זה רק תיקו, הרגשנו כאילו היינו כל המשחק ברחבה שלהם. לא קיבלנו החלטות נכונות, אבל צריך גם מזל. תיקו זו לא הרגשה טובה, אבל זה גם לא רע. אנחנו עדיין קבוצה שמשחקת טוב מאוד".

מאמן ווסטהאם סלבאן ביליץ' הקדיש את הנקודה של קבוצתו לקורבנות הפיגועים באיסטנבול, שגבו את חייהם של 38 אנשים שנרצחו על ידי שני מחבלים מתאבדים ליד האצטדיון של בשיקטש. "תפילותיי איתם", אמר ביליץ', "היינו שם לפני שנתיים, אני והצוות שלי, זה לא ייאמן מה שקרה שם, אלה האנשים הכי טובים שפגשתי בחיי, זה עצוב מאוד. זו אחת הערים הכי טובות שיש, באחת המדינות הכי טובות שיש, מה שקורה שם קורע את לבי".

לוריס קאריוס שוער ליברפול מאוכזב. רויטרס
ימים לא קלים. קאריוס/רויטרס

צ'לסי עם ניצחון תשיעי ברציפות

מול עיניו הבוחנות של פרנק למפארד, הדהירה של צ'לסי לא נעצרה גם אתמול (ראשון) במסגרת המחזור ה-15 בליגה האנגלית. הבלוז התקשו ורק שער של דייגו קוסטה בדקה ה-76 שמר על החיוך של אנטוניו קונטה בסיום. לעומת שני המחזורים האחרונים, בהם הבקיעה המוליכה יותר משער אחד, צ'לסי נעזרה בביצוע מופלא של החלוץ הספרדי, שכבש את שערו ה-12 בליגה. רק כדי לחדד כמה הדהירה של צ'לסי מרשימה, היא הפסידה בליגה בפעם האחרונה רק ב-24 בספטמבר.

קונטה שמר מחמאות לקוסטה בסיום: "כמו תמיד דייגו הוכיח אופי נהדר, הוא תמיד שם לב לדברים הקטנים וזה מוביל אותו לשערים. הצוות עבד בצורה טובה, היה סבלני והפגין בגרות מול הקהל הביתי שלנו. לא היה לנו קל היום". האיטלקי הוסיף: "חשוב שנשפר את כל ההיבטים במשחק שלנו, פתחנו את העונה בצורה רעה אבל אנחנו שונים עכשיו".

קונטה הפתיע כשהתייחס לעונש שהוטל על צ'לסי (קנס בסך 375 אלף ליש"ט) בעקבות התגרה בסיום עם שחקני מנצ'סטר סיטי במחזור הקודם: "אני לא מבין מדוע צ'לסי צריכה להיענש על משהו ששחקני היריבה היו אשמים בו. אני לא יודע אם זו בדיחה או משהו רציני, איך רוצים לקנוס את המועדון על הדבר הזה? כולם ראו מי היה אשם בקטטה".

מי שגרף את מרבית המחמאות היה ססק פברגאס, ששוב עלה כמחליף והעיר את הקישור של צ'לסי עם בישול לקוסטה. החלוץ שוב חגג בסיום עם בירה בחדר ההלבשה כאשר דויד לואיז דאג לתעד את החגיגה. בפעם הקודמת דאג קוסטה למחוק את הציוץ, אך מסתמן שהוא ממשיך בחגיגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully