וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן ניצחה 0:1 את שאלקה, מנשנגלדבאך גברה על מיינץ

נאלדו הורחק אחרי ארבע דקות ובסופו של דבר לברקוזן ניצלה את יתרונה המספרי עם שער דרמטי של קיסלינג (89). אחרי שמונה מחזורים ללא ניצחון, כריסטנסן (76) העניק שלוש נקודות לסייחים

שחקני לברקוזן חוגגים עם שטפן קיסלינג (שני משמאל). GettyImages
שער ליגה ראשון העונה. שטפן קיסלינג, שני משמאל, חוגג עם החברים/GettyImages

המחזור ה-14 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. במשחק המוקדם גברה בורוסיה מנשנגלדבאך 0:1 על מיינץ. לברקוזן ניצחה באותה תוצאה בחוץ את שאלקה, ששיחקה ב-10 שחקנים במשך 86 דקות.

נאלדו שחקן שאלקה לאחר שהורחק על ידי השופט דניז אייטקין. AP
אדום מוקדם. נאלדו/AP

שאלקה - לברקוזן 1:0

הפסד שלישי ברציפות לשאלקה בכל המסגרות, ושנה שלישית שהיא כושלת בבית מול לברקוזן. המארחת נכנסה לצרה כבר בדקה הרביעית, כאשר סיאד קולאשינץ מסר כדור רע לאחור וסיבך את נאלדו, שנאלץ לבצע עבירה מאחור על צ'יצ'אריטו שהיה לבדו בדרך אל השער. נאלדו ראה כרטיס אדום, אבל הקבוצה של מרקוס ויינצירל החזיקה מעמד וגם כמעט עקצה עם ייבגני קונופליאנקה בפתיחת המחצית השנייה. אלא שבדקה ה-89 הגנת המארחת קפאה מול כדור חופשי של הקאן צ'לחאנוילו, ושטפן קיסלינג נותר חופשי ונגח פנימה את שער הליגה הראשון שלו העונה. לברקוזן חזרה למסלול הניצחונות אחרי שלושה משחקים מאכזבים והיא במקום השמיני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אנדראס כריסטנסן שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך חוגג שער מול מיינץ. GettyImages
עשה את ההבדל. כריסטנסן חוגג/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - מיינץ 0:1

שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון ומתוכם חמישה הפסדים. זה היה המאזן של הגרמנים בבונדסליגה, כשערב המחזור הם היו במקום ה-14. למזלם, גם היריבה הגיעה במצב לא מי יודע מה, אחרי שני הפסדי ליגה בשלושת משחקיה האחרונים. את שער הניצחון כבש הבלם הדני בן ה-20, אנדראס כריסטנסן, שדחק מקרוב לאחר ערבובייה ברחבה. ז'אן פיליפ גבאמן הצרפתי הורחק בכרטיס צהוב שני בדקה ה-90, אחרי שחזר מהרחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully