וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: צפו בגיא אסולין כובש "כמו מראדונה" בניצחון סבאדל

הקשר הישראלי הבקיע צמד ב-1:3 על פראט, כאשר בשער השני דהר מהרחבה של קבוצתו על פני כל המגרש, עד שירה מ-20 מטרים למשקוף ופנימה. 23 דקות לרפאלוב ב-0:0 של ברוז' מול אנדרלכט

שחקן סדאבל גיא אסולין. טוויטר, צילום מסך
גולאסו. גיא אסולין/צילום מסך, טוויטר

גיא אסולין חזר הערב (ראשון) להרכב סבאדל מהליגה השלישית בספרד אחרי עונש הרחקה של ארבעה משחקים, וכיכב ב-1:3 הביתי של קבוצתו על פראט. הקשר הישראלי כבש את שער הבכורה שלו בליגה כבר בדקה ה-10, אבל הראשון היה כאין וכאפס לעומת השני. בדקה ה-48 לקח אסולין את הכדור ברחבה של קבוצתו ודהר קדימה על פני כל המגרש, עד שהגיע למרחק של כ-20 מטרים משערה של פראט וירה למשקוף ופנימה ברגל ימין, החלשה שלו. שער וירטואוזי "א-לה מראדונה", כפי שתיארו זאת אוהדי סבאדל. צפו בביצוע ושפטו בעצמכם.

צפו בשער של גיא אסולין

השער הנפלא של גיא אסולין

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
23 דקות בתיקו של ברוז'. רפאלוב/GettyImages

אחרי שפתח בהרכב של קלאב ברוז' באמצע השבוע בליגת האלופות בהפסד לפ.צ קופנהאגן, ליאור רפאלוב חזר לספסל של קבוצתו הבלגית, ונכנס כמחליף בדקה ה-67 ב-0:0 מול אנדרלכט בחוץ. ברוז' נעצרה אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים ופספסה הזדמנות לחזור למקום הראשון על חשבונה של זולטה וארחם.

* קני סייף השלים 90 דקות בהרכבה של גנט, שסיימה ב-1:1 ביתי מול אוסטנד. רמי גרשון נכנס כמחליף בדקה ה-46, אופיר דוידזאדה נותר על הספסל. גנט החמישית, כמו אוסטנד הרביעית, עם 32 נקודות ובמרחק שלוש נקודות מהפסגה.

* אופיר מזרחי חזר להרכב של לוגאנו אחרי שני משחקים והשלים 90 דקות ב-0:0 מול גראסהופרס בחוץ. לוגאנו לא ניצחה בליגה מאז המחזור השמיני בסוף ספטמבר.

* שרן ייני לא שותף זה משחק שני ברציפות בוויטסה, שניצחה 0:1 את ספרטה רוטרדם, ורשמה ניצחון ליגה שני ברציפות לראשונה ב-2016.

* רד בול זלצבורג, ללא מונס דאבור הפצוע, ניצחה 0:1 בחוץ את שטורם גראץ וצימקה את הפער ממוליכת הליגה האוסטרית, ריינדורף אלטאך, לשתי נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully