וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מכבי תל אביב, ללא ווימס ואייברסון, פוגשת את גלבוע/גליל

11.12.2016 / 16:08

אחרי שגברה בקושי על עירוני נהריה בתום הארכה תקווה מכבי תל אביב למשחק קל יותר כשתארח את השחקנים של אריאל בית הלחמי (20:15, ספורט 5+) שיעלו עם גופיות שתומכות במאבק החקלאים

שחקני מכבי תל אביב, סוני ווימס, ויקטור ראד, קולטון אייברסון. ברני ארדוב
שניים מהשלושה יזכו למנוחה. ווימס, ראד ואייברסון/ברני ארדוב

משחקי המחזור העשירי בליגת העל יימשכו מחר (שני) במפגש בו תארח מכבי תל אביב את הפועל גלבוע/גליל (20:15, שידור ישיר בספורט 5+, שופטים: דן ילון, צחי הבדלי ודוד איזמירלי). שתי הקבוצות נפגשו 80 פעמים במסגרת הליגה הסדירה עד היום, כשהמאזן עומד על 12:68 לטובת הצהובים. במשחקי הבית של מכבי תל אביב עומד המאזן על 1:37. גלבוע היא זאת שניצחה במשחק האחרון בין הקבוצות בליגה - 72:89, כששתי הקבוצות ייפגשו גם בשבוע הבא ביד אליהו במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

seperator

מכבי תל אביב, שתיאלץ להסתדר ללא סוני ווימס וקולטון אייברסון שלא יהיו בסגל, מגיעה למשחק אחרי הניצחון בהארכה על עירוני נהריה והשמועות על מעמדו ועתידו של רמי הדר. בקבוצה היו רחוקים מלהיות מרוצים מהיכולת של השחקנים, שפיגרו לאורך רוב שלבי המשחק נגד נהריה, אך בכל זאת ידעו לנצח את המשחק בדרמה גדולה. במכבי תל אביב רוצים מאוד לעבור גם את המפגש הראשון עם הקבוצה הצפונית בשלום, לקראת המשחק החשוב נגד הכוכב האדום בלגרד בהמשך השבוע, כשהמאמן רמי הדר צפוי לחלק את הדקות כך ששחקנים שקיבלו מספר דקות רב אתמול צפויים לקבל מנוחה משמעותית יותר נגד גלבוע/גליל.

בגלבוע/גליל יודעים שאם יצליחו לצאת עם ניצחון באחד משני הביקורים שלהם השבוע בתל אביב, הם יהיו על גג העולם. הקבוצה של אריאל בית הלחמי השיגה בשבוע שעבר ניצחון משמעותי מאוד בקרבות ההשרדות כשגברו על מכבי קרית גת בחוץ, ובמהלך השבוע הנוכחי התכוננו ברצינות הגבוהה ביותר לקראת המשוכה הגבוהה שעומדת בפניהם. השחקנים הזרים הצעירים של גלבוע/גליל נחושים להוכיח שהם לא פחות טובים מהשחקנים שעומדים מולם, שחלקם מרוויחים אף פי 10 מהם. הקבוצה תפגין סולדיריות עם מאבק החקלאים כשתעלה עם כיתוב בחזית החולצות: "החקלאות תנצח! מצילים את החקלאות הישראלית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully