וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב קיבלה מכתב מאופ"א, תעמוד לדין על שירים בעלי אופי גזעני

11.12.2016 / 14:10

משקיף מטעם אופ"א נכח במשחק של הצהובים מול דאנדוק ודיווח על שירים גזעניים ושירים בעלי אופי של הטרדה מינית (שיר האונס). סף הענישה המינימלי על פי תקנון המשמעת של אופ"א הוא סגירת יציעים. ארבלדזה תמך בקורבנות הפיגוע בטורקיה: "מחזק את ידיהן של המשפחות"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב קיבלה היום (ראשון) מכתב תלונה מאופ"א ותעמוד לדין על שירים בעלי אופי גזעני ("סלים טועמה מחבל") ושירים בעלי אופי של הטרדה מינית (שיר האונס) במשחק מול דאנדוק האירית ביום חמישי האחרון במחזור הנעילה בשלב הבתים של הליגה האירופית.

מסתבר שמשקיף מטעם אופ"א אשר נכח באצטדיון, דיווח על כך למוסדות המשפטיים של אופ"א, ובעקבות זאת הוחלט באופן די מפתיע מבחינת מכבי תל אביב, על העמדת הקבוצה לדין, כאשר סף הענישה המינימלי בעבירות מסוג זה, על פי תקנון המשמעת של אופ"א, הוא סגירת יציעים. למכבי תל אביב נמסר כי אופ"א נוהגת במדיניות של אפס סובלנות באשר למקרים כאלו, ומכאן שהגשת התלונה והעמדה לדין יתקבלו מהר מאוד במשרדי המועדון.

עוד בנושא:
יומן ברמה אירופית לכל הדעות: "יומנו" של ג'ורדי קרויף
בין דאנדוק לדונלד דאק: ערב שהמחיש את כל ההבדל בין מכבי ת"א לבאר שבע
אנגלידיס שוחח עם שוטה ארבלדזה. קיארטנסון: "האשמה על כולם"

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המועדון ישלם? אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב, שוטה ארבלדזה, אשר אימן בטורקיה במשך חמש שנים, דיבר עם התקשורת המקומית על הפיגוע שהרעיד את איסטנבול, כאשר מכונית תופת התפוצצה בסמוך לאצטדיון של בשיקטאש: "אתם בטורקיה תמכתם בי לאורך כל השנים האלו, עכשיו תורי להחזיר תמיכה. אני רואה בטורקיה כבית שלי, כמדינה שלי. אני מחזק את ידיהן של משפחות השוטרים אשר נרצחו בפיגוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully