וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מגן שאפקואנסה שניצל שאל: "כמה נגמר המשחק?", המחווה של אוהדי בית"ר לכבירי

נטו הפתיע את רופאיו לאחר שנותח, בבירה התחשבו בבעלי הפועל תל אביב, מקגרגור עשה מעצמו צחוק בפוזה אופיינית, תקרית ביזארית בליגה הרביעית באנגליה. וגם: הקוון שהושעה בגלל תקרית בקלאסיקו, הקעקוע החדש של דאנקן והביקור של ביילס אצל הקאבלירס

one

מתנת הפרידה של אוהדי בית"ר ירושלים מאמיר כבירי

ימים לא פשוטים עוברים על אוהדי הפועל תל אביב ובמיוחד על הבעלים, אמיר כבירי. אוהדי בית"ר ירושלים בחרו להניח בצד את ההכנות לקראת המפגש מול הפועל באר שבע והכינו לכבירי מתנה מיוחדת בין הדיונים בבתי המשפט.

המחווה של אוהדי בית"ר ירושלים לבעלי הפועל תל אביב אמיר כבירי. פייסבוק, צילום מסך
לפחות בצבעים הנכונים. אוהדי בית"ר מפנקים/צילום מסך, פייסבוק

אחרי הפיגוע אתמול באיסטנבול: גלאטסראיי הקדישה את הניצחון לכוחות הביטחון והשוטרים

הקוון שוחח עם שחקני ברצלונה בקלאסיקו - ויושעה לשבועיים

בספרד מדווחים שאחד הקוונים בקלאסיקו האחרון בין ברצלונה לריאל מדריד הושעה על ידי איגוד השופטים המקומי לתקופה של שבועיים. הסיבה: התנהגות לא נאותה. על פי הדיווח, פאו נורברט קבריאן דוויס שוחח עם שחקני ברצלונה במנהרה בחמימות מוגזמת לפני היציאה לכר הדשא ובעקבות זאת ספג את העונש. אין שום הוכחה שהקוון קיבל החלטות שנויות לטובת ברצלונה, ולמעשה ריאל לא התלוננה עליו, אבל חקירה של הנהלת הליגה הובילה להשעיה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מאוכזב, ברקע שחקני ריאל מדריד חוגגים. GettyImages
בסוף זה לא עזר לברצלונה. מסי בקלאסיקו/GettyImages

שחקן שאפקואנסה שניצל לרופאיו: "כמה נגמר המשחק מול נסיונאל?"

אחד הניצולים היחידים מהתרסקות המטוס של שאפקואנסה, שחקן ההגנה נטו, מתאושש אט אט מפצעיו בבית החולים. בברזיל מפרסמים היום כי לאחר שנותח והתעורר, הפתיע נטו את סובביו, כששאל אותם על תוצאת המשחק שאמור היה להיערך מול אתלטיקו נסיונאל בגמר הסודאמריקה, לאחר שלא זכר כלל את ההתרסקות. כזכור, המטוס של שאפקואנסה התרסק מעל קולומביה כשעשה את דרכו למשחק, כש-71 נהרגו במהלך האסון.

האוהדים שהתקוטטו עם עצמם

האירוע הכי מעניין בקרב התחתית בליגה הרביעית באנגליה בין לייטון אוריינט לאקרינגטון סטנלי, שהסתיים ב-0:1 למקומיים, היה התגרה המפתיעה שהתפתחה ביציע האורחים של אוהדי אקרינגטון סטנלי, שנסעו 400 קילמוטרים מלנקשייר עד לפאתי לונדון רק כדי להתקוטט זה עם זה. לקהל המקומי ההמום נותר רק לשלוף את הסמארטפונים ולצלם את ההמולה

הוא בטוח שכולנו מטומטמים? קונור מקגרגור מתעמק בעיתון הפוך

כך הגריזליס עצרו את סטף קרי

בסוף ג'ואל אמביד ישכנע את כולנו לבטוח בתהליך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully