וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש ביורוליג על רקע הפיגוע באיסטנבול, ארון ג'קסון: "אני מת מפחד"

רכז צסק"א מוסקבה מודאג מאוד מקיומו של הפיינל פור בבירת טורקיה, שספגה אמש מתקפת טרור נוספת. בפיב"א יערכו הערכת מצב בנוגע לאליפות אירופה לנוער, שאמורה להיפתח השבוע בסמסון

צלמים זמניים מורשים

הטרור ממשיך להכות באיסטנבול, וזורע הרס גם במובן הספורטיבי. אמש (שבת) נהרגו לפחות 29 בני אדם בפיגוע כפול ברובע בשיקטאש בעיר, סמוך לאצטדיון בו נערך שעה קלה לפני כן משחק בין בשיקטאש לבורסאספור. שתי הקבוצות הבהירו כי למיטב ידיעתם, אף אחד מההרוגים או הפצועים הם בעלי תפקיד או אוהדים. בינתיים עוכבו לחקירה עשרה בני אדם בחשד למעורבות לפיגוע.

כך או כך, הפיגוע אמש מעלה מחדש את הדיון סביב קיום פיינל פור היורוליג באיסטנבול. זו הייתה מתקפת הטרור החמישית בטורקיה בשנה האחרונה, ושחקנים בליגה הביעו לא אחת חשש מפני קיומו שם, שכן אירועי ספורט בקנה מידה גדול מלווים בהתרעות ביטחוניות דרך קבע. אמש צייץ ג'קסון: "מטורף....פיינל פור באיסטנבול גורם לי למות מפחד".

גם אליפות אירופה לנוער, שאמורה לצאת לדרך ביום רביעי הקרוב בעיר סמסון שבטורקיה, מוטלת בספק לאור ההתפתחויות. היום תיערך בפיב"א אירופה הערכת מצב.

קודם לכן, קבוצת הכדורגל של בשיקטאש פרסמה הודעת גינוי לפיגוע. "טרוריסטים תקפו את כוחות האבטחה הגיבורים שלנו. אנחנו מקווים שהאזרחים שנפצעו במתקפה יתאוששו במהרה ומגנים כל גילוי אלימות ושנאה". גם בורסאספור הודיעה שאף אחד מהנפגעים אינו אוהד שלה.

כשעה לאחר משחק: שתי מכוניות תופת התפוצצו בסמוך לאצטדיון של בשיקטאש

ארון ג'קסון שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
מודאג. ארון ג'קסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully