וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ? לראשונה העונה: מולנסטיין ערך אסיפה מיד לאחר המשחק

11.12.2016 / 7:32

"אנחנו לא במשבר, ננצח את הפועל", אמר ההולנדי שאסף את השחקנים בחדר ההלבשה, לפני שספג ביקורת על ההרכב והשיטה שבחר. גם הביקורת על קהת נמשכת. במועדון תוהים: האם מוגרבי עובר סדרת חינוך?

יוסי ציפקיס

1. זה לא היה עוד יום במשרד של רנה מולנסטיין. אתמול, בפעם הראשונה מאז תחילת העונה, הוא לקח את השחקנים שלו לשיחה מיד לאחר המשחק. אז נכון, שוב לא שמענו נזיפות מהמאמן, אבל הטיימינג מרמז כנראה שגם מולנסטיין התחיל להבין שמשהו לא דופק במכונה. "אנחנו לא במשבר", אמר בתחילת דבריו לשחקנים. "בשבוע שעבר הפסדנו לבית"ר, השבוע עשינו תיקו. אם כך, בשבוע הבא אין לנו ברירה. אנחנו באים לנצח את הפועל תל אביב". מיד אחר כך הצביע על סאן מנחם, הבן המועדף עליו בשבועות האחרונים. "מגיע לו כל הכבוד כי הוא לא יצא החוצה", אמר להם. מתברר שהמגן-קשר פרק את האצבע במהלך המשחק. היא נכנסה מעט פנימה, גרמה לדאגה קטנה על הספסל, אבל ד"ר ברבר הכניס אותה פנימה והשאיר אותו במגרש. אז החילופים עבדו לפי התכנית, התוצאה הסופית קצת פחות.

"אנחנו צריכים ללמוד להפוך את המשחקים האלה לנצחונות. אנחנו נלמד ואז נגיע רחוק", סיכם מנחם בסיום ונשאל על הקרדיט שהוא מקבל בשתי העמדות. "איפה שהמאמן יציב אותי, אתן את כל כולי. אני עובד קשה, עובד באימונים בלי סוף, המאמן רואה את זה ונותן לי את הקרדיט".

עוד בנושא

אלירן עטר מנע ממכבי חיפה עוד הפסד כשכבש ב-1:1 מול הפועל רעננה
מולנסטיין בסיום: "בשבוע שעבר הפסדנו, הפעם עשינו תיקו, זה צעד קדימה"

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. יוסי ציפקיס
"בשבוע הבא אין לנו ברירה". רנה מולנסטיין/יוסי ציפקיס

2. ההתקפה של מכבי חיפה לא פוגעת, רועי קהת לא פוגע, וזה מתחיל להדאיג את מכבי חיפה. אתמול הוא היה השחקן היצירתי היחיד שפתח בקישור של מולנסטיין ובכל זאת, גם השחקנים יכולים להעיד שגילי ורמוט הוא השחקן החשוב ביותר בקישור של מכבי חיפה. "אם מתייחסים למספרים, ורמוט לא תרם יותר מקהת, אבל הוא הרבה יותר מגוון. זה שאנחנו מצפים מרועי להרבה יותר רק צריך להחמיא לו", נאמר על הקשר. שני שערים ובישול יש לקהת בכל המסגרות. מוגרבי ופלט עשו לא פחות.

"השחקנים שלך צפו השבוע בשערים מליגת האלופות", רמזתי למאמן בסיום.

"אמרתי להם 'תסתכלו על השחקנים הכי טובים, על הקבוצות הכי טובות, הם לא עושים דברים שאתם לא יכולים לעשות, אבל הם עושים את זה פשוט ומהיר'", ענה לי המאמן. "זה משהו שאנחנו רוצים להביא למשחק שלנו - איכות. יש לנו שחקנים שיכולים לשחק כדורגל פנטסטי, הדבר הכי חשוב הוא שנמשיך ללמוד".

3. עוד לפני המשחק, כשהיה ברור באיזה הרכב יעלה המאמן, היה בקבוצה מי שתהה מי מהשחקנים הבאים יהיה שותף להנעת הכדור: עטאא ג'אבר, סאן מנחם או נטע לביא. שלושתם פתחו יחד, קהת לא מצא את עצמו, וגליינור פלט הסתכל בעיקר על השמיים בכל פעם שהתחנן לקבל כדור לראש. זאת הפעם השניה העונה שמולנסטיין סופג ביקורת. בפעם הקודמת בגלל ההתנהלות על הקווים, הפעם בגלל ההרכב. הפעם הראשונה הייתה במחזור הקודם. ופלט? הוא היה מאוד מתוסכל אתמול. עם אף מסירה לאזור המסוכן, גם השחקנים מבינים: בלי הכישרון של עטר, אין לקבוצה הנוכחית הרבה מה למכור.

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה גליינור פלט, שחקן הפועל רעננה עידו לוי. יוסי ציפקיס
הסתכל בעיקר על השמיים. גליינור פלט/יוסי ציפקיס

4. על הספסל של מכבי חיפה אתמול היה איסמעיל ריאן השחקן הכי יצירתי של מולנסטיין ובכל זאת, פיראס מוגרבי לא היה שם. במכבי חיפה טוענים שהכל מקצועי, אבל יש גם מי שמעריך שמוגרבי עובר סדרת חינוך. "בלי שחקן כמו ורמוט אין יצירתיות. לאף שחקן קישור שפתח אתמול אין אחד על אחד, מלבד קהת שהיה עסוק בהגנה", אמר אתמול גורם בקבוצה. מולנסטיין העדיף להשאיר אתמול על הספסל את עמית זנטי מאשר לתת הזדמנות למוגרבי, שלאחרונה יזם שיחה עם קרלסן וביקש הבהרות לגבי האופציה בחוזה שלו. יכול להיות שמישהו כבר החליט בשבילו?

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully