וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה מולנסטיין: "משבר? זו שאלה טפשית, אני מרוצה מאוד מההתקדמות שלנו"

10.12.2016 / 22:32

ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות? מאמן מכבי חיפה ממש לא מתרגש: "בשבוע שעבר הפסדנו, הפעם עשינו תיקו, זה צעד קדימה", מוסא נפגע בשריר הירך וייבדק. סילבס: "לא היו פערי רמות"

יוסי ציפקיס

מכבי חיפה לא מצליחה להתרומם. מי שנחשבה עד לפני מספר שבועות לאחת הקבוצות המלהיבות בליגה, סופרת כבר משחק רביעי ללא ניצחון בכל המסגרות והיא עם שתי נקודות בליגת העל מתשע אפשרויות, רגע לפני שהיא מתארחת אצל הפועל תל אביב במחזור הבא. במהלך המחצית הראשונה הוחלף מריו מוסא בגלל פציעה בשריר הירך האחורי והוא צפוי להיבדק מחר (ראשון). סאן מנחם פרק אצבע במהלך המשחק, אך היא הוחזרה למקום.

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. יוסי ציפקיס
"איבדנו יותר מדי כדורים". מולנסטיין/יוסי ציפקיס

"משבר? זו שאלה טפשית", אמר רנה מולנסטיין. "איבדנו יותר מדי כדורים. אני מרוצה מההתאוששות במחצית השנייה, אלירן הבקיע שער גדול, חיפשנו שער שוויון ואפשרנו להם להגיע לעוד הזדמנויות. חשוב שלא הפסדנו, לפעמים עוברים גם תקופות כאלה. אני מרוצה מהתוצאה, צריך לפרגן גם לרעננה, היא הקשתה עלינו. אלו הצעדים שנצטרך לעשות והלקחים שנצטרך ללמוד. אני מרוצה מאוד מההתקדמות שלנו, ידענו שזה לא יהיה קל. בשבוע שעבר הפסדנו, היום עשינו תיקו, זה צעד קדימה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1 באצטדיון בנתניה

לכתבה המלאה
מאמן הפועל רעננה חיים סילבס. יוסי ציפקיס
מאמן הפועל רעננה חיים סילבס/יוסי ציפקיס

"כמעט ניצחנו, פערי הרמות שהיו אמורים להיות לא היו", ציין חיים סילבס. "יש לי קבוצה טובה, באנו והוכחנו את זה. שיחקנו כדורגל חכם, חזק, לחצנו במקומות שרצינו. כמו בשבוע שעבר היינו קצת נאיביים, הדקות האחרונות שלנו היו קצת רכות. בסופו של דבר ספגנו גול מדהים שבשבילו שווה לקנות כרטיס. גם השער שלנו היה מהמם. במרבית המשחק היינו טובים יותר, זו היתה הופעה טובה מאוד. אני מאוד אופטימי וגאה בשחקנים. יש לנו מה למכור בכל מגרש מול כל קבוצה. נכין את עצמנו הכי טוב שיש להפועל באר שבע, יהיה מאוד קשה, אני מקווה שגם עבורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully