וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת לועגת להגנה של סיטי, פפ: "לא אתלונן על השחקנים שלי"

התכולים חטפו רביעייה מלסטר, גווארדיולה מגונן: "עשינו הגנה טובה עם אותם שחקנים בתחילת העונה". ראניירי: "האלופים הגדולים מגיעים ברגעים הנכונים". וגם: המספרים והציוצים מהמשחק

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
"עלינו להשתפר בהקדם". גווארדיולה/רויטרס

הליגה האנגלית סיפקה אמש (שבת), לצד מבול שערים נהדר, גם הפתעה אדירה ששלחה את כולנו לזיכרונות מהעונה שעברה, כאשר האלופה לסטר ניצחה 2:4 את מנצ'סטר סיטי אחרי שהובילה 0:3 כבר במחצית. עבור הקבוצה של פפ גווארדיולה זה היה הפסד שני ברציפות שהמשיך תקופה די מאכזבת עבורה, השועלים ניצחו לראשונה אחרי ארבעה משחקי ליגה רצופים וקיבלו מעט אוויר לנשימה במאבקי התחתית הלוהטים. זה היה ניצחונו השמיני של קלאודיו ראניירי בתשעה מפגשים מול סיטי.

ג'יימי ורדי, שכבש רק שני שערי ליגה עד הערב, שבר בצורת של 741 דקות ללא כיבוש ולהט עם שלושער, שהיה הראשון שלו אי פעם בפרמיירליג במשחקו ה-85 בליגה, והראשון שלו מאז כבש במדי פליטווד ב-2012. איסלם סילמאני בישל את שני השערים הראשונים תוך חמש דקות של משחק והפך לשני בהיסטוריית הליגה שרושם הישג כזה, אחרי אנדריי ארשבין שפתח עם שני בישולי בזק את משחק הליגה של ארסנל מול ניוקאסל ב-2011. את השער הבא של ורדי כבר בישל ריאד מחרז והחייה את שיתוף הפעולה המפורסם בין השניים עם בישול ראשון לחלוץ האנגלי מאז המשחק מול ליברפול בפברואר.

"האלופים הגדולים מגיעים ברגעים הנכונים" החמיא בסיום ראניירי לשחקנים שלו, "כשוורדי ומחרז משחקים היטב, אנחנו מנצחים לעיתים קרובות. עשינו הופעה מעולה, זה מה שאני אוהב. אנחנו לא קבוצה גדולה, אבל אנחנו יכולים לעשות דברים טובים כאשר אנחנו משחקים יחד. התכוננו היטב למשחק וידענו איך סיטי מתכוונת לתקוף. סגרנו אותם טוב מאוד. כמובן שלקראת הסוף התעייפנו והם הבקיעו פעמיים, אבל ההופעה הייתה טובה".

אך עם כל הכבוד לאלופה, הסיפור הוא ללא ספק הקריסה של מנצ'סטר סיטי. זו הייתה בסך הכול הפעם השלישית בהיסטוריה שקבוצה של פפ סופגת ארבעה שערים במשחק ליגה (זה קרה כשאימן את ברצלונה מול אתלטיקו ב-2009 וכשאימן את באיירן מינכן מול וולפסבורג ב-2015). זו גם הייתה בסך הכל הפעם השנייה שסיטי סופגת פעמיים בחמש הדקות הראשונות של משחק ליגה, בפעם הקודמת זה קרה באוקטובר 2006 מול וויגאן.

ברחבי הרשת לעגו להגנה של סיטי, שעלתה הרבה מאוד כסף אך מתקשה לשמור על רשת נקייה, וכמובן שגם הוויתור על ג'ו הארט לטובת קלאודיו בראבו לא נשכח. למרות זאת, ההגנה לא הייתה הבעייה היחידה של סיטי במשחק, שכן השער המצמק שכבש אלכסנדר קולארוב בדקה ה-82 הגיע מהבעיטה הראשונה של הקבוצה למסגרת במשחק.

"אין ספק שזה לא המשחק שרצינו לראות", הודה גווארדיולה, "להיות בפיגור שני שערים אחרי חמש דקות זה לא קל. לסטר טובה במתפרצות והם עשו הגנה מצוינת. כשהם זכו בכדור, הם חיפשו את הרביעייה האחורית שלנו עם התנועה שלהם וכשהם הגיעו לשליש המגרש האחרון הם יצרו בעיות פעם אחר פעם. ניסינו לחזור עד לסיום, הגענו הרבה לאזורים המסוכנים ובסוף גם כבשנו. המשחק שלנו לא רע אך יש לנו בעיה ברחבות. זה לא בגלל השיטה. עשינו הגנה טובה עם אותם שחקנים בתחילת העונה. בכל משחק יש דברים טובים, דברים רעים וטעויות. אני אף פעם לא מתלונן על השחקנים שלי. אני צריך לבחון בעצמי מה עלי לעשות והשחקנים יצטרכו לעקוב אחרי. איבדנו נקודות במשחקים האחרונים, עלינו להשתפר בהקדם האפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully