וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו הביסה 0:4 את בורדו בחוץ, שלושער לרדאמל פלקאו

קבוצת ההתקפה הטובה באירופה סיפקה עוד הצגה ועלתה זמנית לפסגה, לפחות עד המשחק בין פ.ס.ז' לניס. הקולומביאני העלה את מאזנו ל-10 שערי ליגה. ניצחון חוץ ראשון העונה למארסיי

שחקן מונאקו רדאמל פלקאו חוגג. רויטרס
בכושר מצוין. רדאמל פלקאו/רויטרס

המחזור ה-17 בליגה הצרפתית נפתח היום (שבת) עם 1:2 של מארסיי בדיז'ון, במשחק שנדחה משישי בערב בגלל ערפל כבד. מונאקו עלתה זמנית לפסגה עם 0:4 מרשים בבורדו, כולל שלושער של רדאמל פלקאו. היא תישאר שם אם ניס תפסיד לפריס סן ז'רמן בראשון בערב. המשחק בין נאנט לקון נדחה בגלל ערפל.

בורדו - מונאקו 4:0

ההתקפה הטובה באירופה ממשיכה לדרוס את יריבותיה בליגה הצרפתית ותצפה במשחק הצמרת בין פריס סן ז'רמן לניס כשהיא בפסגה. אוהדי בורדו עוד לא הספיקו לשבת, ותוך 76 שניות היה זה המגן ג'יבריל סידיבה שהעלה את מונאקו ליתרון. בדקה הרביעית כבש הקפטן רדאמל פלקאו את השני, ובמחצית השנייה הקולומביאני השלים שלושער ראשון מאז דצמבר 2012 עם מתפרצת קטלנית בדקה ה-50 ופנדל בדקה ה-63. 10 שערי ליגה לפלקאו העונה. אדם אונאס (68) הורחק משורות בורדו, שהפסידה לקבוצה מהנסיכות לראשונה אחרי שישה מפגשים. מונאקו עם 53 שערי זכות ב-17 מחזורים.

דיז'ון - מארסיי 2:1

ניצחון חוץ ראשון העונה למארסיי. הילד הכישרוני מקסים לופז קיבל קרדיט בהרכב והעלה את האורחת ליתרון בדקה השישית עם שער בכורה, אחרי מסירה מבריקה של פלוריאן תובאן. אלא שהערפל שגרם לדחיית המשחק ביממה הפריע למארסיי לפתח משחק ובדקה ה-78 גם אפשר למהדי עבייד האלג'יראי לסובב כדור חופשי אל הרשת של יוהאן פלה, שלא ראה כלום. דיז'ון נראתה בדרך לתיקו שלישי ברציפות, אלא שבדקה ה-87 בפטימבי גומיס כבש מקרוב את השמיני שלו העונה אחרי כדור רוחב של נאבי סאר והקפיץ את מארסיי זמנית למקום השמיני.

משחקים נוספים

טולוז - לוריין 2:3
לטולוז: אולה טויבונן (8, 20 ו-60). ללוריין: בנג'מין מוקאנג'ו (27), עבדול וואג'יד מאריס (89)

נאנסי - אנז'ה 0:2
לנאנסי: איסיאר דיה (29), לואיק פויו (63).

ליל - מונפלייה 1:2
לליל: ניקולא דה פרביל (5), יונוס סנקארה (38). למונפלייה: סטיב מונייה (81)

באסטיה - מץ 0:2
לבאסטיה: גאל דאניק (23), אלן סן מקסימן (75)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully