וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 93:99 את עירוני נהריה לאחר הארכה, צפו בתקציר

אחרי ההפסד המביש ביורוליג, הצהובים שוב נראו רע בהיכל, אבל אנדרו גאודלוק (22 נקודות) סידר להם ניצחון בשיניים מול קבוצת התחתית מהצפון. הלחץ על רמי הדר גובר

one
תקציר: מכבי תל אביב - עירוני נהריה 93:99 (הארכה). בתמונה: גילברט בראון מול גל מקל (צילום: מור שאולי). one
ניצחון בשיניים. גל מקל מול גילברט בראון/one

מכבי תל אביב ממשיכה לגמגם: אחרי שני הפסדי הבית ביורוליג, הצהובים ניצחו הערב (שבת) 93:99 את עירוני נהריה לאחר הארכה, אבל היו רחוקים מלהרשים בעיקר בחלק ההגנתי. נהריה הצנועה חגגה בצבע החדיר של הצהובים בזכות הזרים היעילים שלה (בראון, נאש וגייטס), אבל אנדרו גאודלוק לקח פיקוד ברבע האחרון והגנה טובה בהארכה שעצרה את נהריה על סל שדה אחד, סידרה לרמי הדר ניצחון שספק אם ישפר את מעמדו אחרי שזה שוב ספג קריאות מהקהל המאוכזב בהיכל.

כאמור, אנדרו גאודלוק היה המוציא לפועל העיקרי של הצהובים עם 22 נקודות, כולל 4-7 מהשלוש, כשגל מקל מוסיף 15 נקודות ו-5 אסיסטים לצהובים. מנגד, יינסי גייטס חגג בצבע עם 19 נקודות, כמו גם גילברט בראון, אבל נהריה פספסה ניצחון נדיר בהיכל בגלל משחק לא חכם בדקות האחרונות של ההארכה.

שחקן מכבי תל אביב גל מקל. מור שאולי
פתח בחמישייה והציג יכולת טובה. גל מקל/מור שאולי

מהלך המשחק

אחרי הביקורות הרבות שספגה בעקבות הפסדי היורוליג, מכבי פתחה את המשחק הזה עם אינטנסיביות הגנתית וחטיפות כדורים שאפשרו לפניני, ווימס ואייברסון להעלות את הצהובים ל-3:12 אחרי שלוש וחצי דקות בלבד. אבל נהריה ממש לא התכוונה לשמש תפאורה במשחק הזה. דרווין קיצ'ן לקח אחריות ועם 9 נקודות, כולל שלשה אחת הצליח להחזיר את קבוצתו למשחק ולקבוע שוויון 17 כשאנחנו פחות משתי דקות לסיום הרבע. מכבי הצליחה שוב לפתוח פער של 5, אבל שולדבראנד תפר שלשה עם הבאזר ובסיום הרבע: 22:24 למכבי תל אביב.

פתיחת הרבע השני הייתה שייכת כולה לאורחים, שרצו ל-0:7 מהיר בזכות שלשה של בראון ודאנק אדיר של יינסי גייטס על הפרצוף של ג'ו אלכסנדר, שגם ביצע עליו עבירה וגייטס העלה את נהריה ליתרון שיא - 24:30. רמי הדר לקח פסק זמן ומכבי חזרה ממנו בטירוף הרבה בזכות סילבן לנדסברג שעלה רעב מהספסל ותפר שתי שלשות שהובילו קאמבק לצהובים שחזרו להוביל 40:43. הקצב הגבוה נמשך כששתי הקבוצות הציגה הגנה חלשה מאוד. גל מקל תפר שלשה שנייה במשחק וקבע 47:49 לצהובים, נהריה חזרה להוביל בזכות שלוש קליעות עונשין, אבל שלשה של גאודלוק ממש עם הבאזר קבעה: 50:52 במחצית.

אנדרו גאודלוק מכבי תל אביב מול יינסי גייטס עירוני נהריה. מור שאולי
חגג בצבע. יינסי גייטס מול אנדרו גאודלוק/מור שאולי

הקצב המטורף נמשך גם ברבע השלישי. גל מקל המשיך לקלוע כששלשות של של ווימס וגאודלוק מחזירות את מכבי ליתרון נוח של 61:66. אבל נהריה נשארה חזק במשחק הזה בזכות הזרים המצוינים שלה כשאל קיצ'ן, בראון וגייטס הצטרף גם טיירון נאש שביצע מהלך של סל ועבירה של לנדסברג וצימק ל-70:67, שלוש דקות לסיום הרבע. גאודלוק לקח אחריות וקלע מחצי מרחק, אבל נהריה המשיכה ללכת פנימה אחרי מהלכי התקפה יפים והטבעה של גילברט בראון קבעה 71:74 בלבד למארחים. ניב ברקוביץ' צימק את הפיגור לנקודה, אבל סל ממש עם הבאזר של סוני ווימס קבע 63:66 למכבי בסוף הרבע.

נהריה עלתה נחושה לרבע המכריע וגם הצליחה ליטול את ההובלה בזכות יינסי גייטס שחפר בצבע וקלע פעמיים מהעונשין, אבל גאודלוק קלע שלשה רביעית במשחק שקבעה 79:81 למכבי במותחן הזה. נהריה המשיכה ללכת על מה שעבד לה וחפרה בצבע החדיר כדי לסחוט עבירות, אותן ניצל טיירון נאש כדי להעלות את האורחים ליתרון עם שש נקודות רצופות שקבעו 81:85 לנהריה. אייברסון ופניני קבעו שוויון 85 עם נקודות מהעונשין כשנותרו 2 דקות לסיום המותחן. ניב ברקוביץ' מצא מנגד את סטו דגלאס שסחט עבירה והעלה את נהריה ל-85:87. מכבי הגיבה עם תרגיל התקפי שאילץ את נהריה לבצע עבירה על גל מקל שהשווה עם שתי קליעות עונשין. נהריה יצאה להתקפה קריטית כשנותרו 50 שניות לסיום וסיימה אותה עם סל מחצי מרחק של סטו דגלאס, אבל גאודלוק סחט עבירה וקבע שוויון 89 כשנותרו 18 שניות לסיום וכדור סגול. דרווין קיצ'ן קיבל את הכדור האחרון אבל נתקע והמשחק נכנס להארכה.

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני נהריה 93:99 (הארכה). בתמונה: גילברט בראון מול גל מקל (צילום: מור שאולי). one
צמודים. גילברט בראון מול גל מקל/one

הלחץ ניכר על שתי הקבוצות בהארכה, אבל סטו דגלאס שבר את הקרח עם שלשה כדי לקלוע את שבע הנקודות האחרונות של קבוצתו, אבל אייברסון השווה עם מהלך של סל ועבירה מיותרת של קיצ'ן. מכבי הלכה משום מה על ג'ו אלכסנדר שאיבד כדור ברשלנות והוחלף על ידי גיא פניני. גילברט בראון סחט עבירה אבל קלע רק אחת מהקו, כשגיא פניני מחטיא גם הוא אחת מנגד. נהריה יצאה להתקפה קריטית, אבל דגלאס החטיא שלשה מדאון טאון וגאודלוק סחט עוד עבירה מאסנטי ודייק פעמיים מהקו - 93:95 למכבי תל אביב. קיצ'ן מצא את גייטס בצבע, אבל הביג מן החטיא מול מקל וביצע עבירה על אייברסון שדייק פעמיים מהקו כדי לקבוע 93:97 לצהובים. טיירון נאש החטיא שוב לנהריה, שקלעה רק סל שדה אחד בהארכה וסוני ווימס קבע את תוצאת הסיום מקו: 93:99.

קלעו למכבי תל אביב: אנדרו גאודלוק 22 (4 מ-7 ל-3), גל מקל 15 ו-5 אסיסטים, גיא פניני 14 (5 מ-6 מהשדה), סוני ווימס 13, 6 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, קולטון אייברסון 13 ו-14 ריבאונדים, סילבן לנדסברג 11, ויקטור ראד 9, די ג'יי סילי 2. ג'ו אלכסנדר (18 דקות) ודגן יבזורי (5 דקות) שותפו ולא קלעו.

קלעו לעירוני נהריה: גילברט בראון 19, יינסי גייטס 19 (6 מ-17 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, דרווין קיצ'ן 15 (6 מ-7 ל-2, 1 מ-5 ל-3) ו-5 אסיסטים, טיירון נאש 13, סטו דגלאס 12, ערן אסנטי 4. ניב ברקוביץ' (23 דקות, 9 אסיסטים) וניק פאוסט (2 דקות) שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully