וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: בני הרצליה גברה על הפועל ראשון לציון 33:35

הקבוצה מהשרון המשיכה בפתיחת העונה המוצלחת שלה עם ניצחון יוקרתי על שחקניו של מימון. מכבי תל אביב עדיין מושלמת לאחר 20:32 על א.כ נס ציונה, מכבי ראשון לציון ניצחה 26:38 את רחובות

ירמי סידי שחקן הפועל ראשון לציון. גבי אלאלוף, מערכת וואלה! NEWS
הפסד שני ברציפות. סידי/מערכת וואלה! NEWS, גבי אלאלוף

המחזור העשירי בליגת העל בכדוריד התקיים היום (שישי) עם שישה משחקים, כאשר במוקד, בני הרצליה גברה 33:35 על הפועל ראשון לציון בקרב הצמרת. לאחר ההפסד המפתיע במחזור הקודם לנס ציונה, הקבוצה מהשרון חזרה לנצח לאחר משחק צמוד מול שחקניו של עידן מימון, שהפסידו שבוע שני ברציפות. ולדיצה סטויאנוביץ' כבש 13 שערים לבני הרצליה וטל הרשקוביץ, אקס הפועל ראשון לציון, הוסיף תשעה כולל שער קריטי דקה לסיום. ירמי סידי כבש שבעה שערים למפסידה.

המוליכה, מכבי תל אביב, ממשיכה להסתכל על הליגה מלמעלה והיא כבר במאזן 0:10. הצהובים לא התקשו מול א.כ נס ציונה והשיגו ניצחון נוסף, 20:32. כמו בשבוע שעבר, המועדון רושם שיא מועדון נוסף בניצחונות רצופים. הקבוצה שבמקום השני, מכבי ראשון לציון, ממשיכה במומנטום החיובי ולאחר הניצחון בדרבי בשבוע שעבר היא גברה על עירוני רחובות 26:38 שמאבדת נקודות במאבק על המקום בפלייאוף. איבן קראצ'יץ' כבש שמונה שערים למנצחת.

מי שנראית רע מאוד היא אס"א תל אביב, שהפסידה בפעם הרביעית ברציפות ולא ניצחה כבר חמישה משחקים. שחקניו של אולג בוטנקו ספגו את הפסדם השביעי העונה 31:27, הפעם למכבי קרית מוצקין, שמשיגה ניצחון בכורה ב-2016/17. במשחק המותח של היום, א.ס רמת השרון ניצחה את הפועל אשדוד 25:26 והיא עדיין מעליה בטבלה. במפגש נוסף, מ.כ חולון גברה 24:28 על הפועל רמת גן שנראית בדרך הבטוחה לליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully