וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכונים חיים לקראת שבת: פלט תורגל במקום ורמוט, ביטון בהרכב הפועל תל אביב

ורמוט קיבל טיפולים, ההולנדי עשוי לפתוח במקומו. ואצק הפצוע ייעדר מול רעננה. מנגה יירד לספסל של לוזון, סימיץ' חוזר לסגל. אבוקסיס הזהיר לקראת הפועל תל אביב, קשטן ימשיך עם עאבד

אדריאן הרבשטיין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

16:14 הפועל רעננה: המאמן חיים סילבס היה מרוצה מהרכב שעלה מול סכנין ואמור לפתוח מחר במערך זהה וכמעט עם אותם שחקנים. השינוי היחיד המאולץ בהרכב של סילבס הוא בעמדת המגן הימני. עדי נמני שסל ממתיחה בשריר ימתין על הספסל ואילו אלעד גבאי שעתיד לעזוב בינואר את המועדון יפתח במקומו (עמית גולדשטיין).

15:10, בני סכנין: המאמן יוסי אבוקסיס אמר לקראת המשחק מול הפועל תל אביב: "זה אחד ממשחקי החוץ הקשים שיש בליגה, יש להם סגל שחקנים טוב. נצטרך להתנתק מכל מה שקרה שם השבוע ולהתעסק אך ורק במשחק. אמנם אנחנו מגיעים בלי מספר שחקנים, אבל אני מקווה שהשחקנים האחרים יעשו את העבודה. ז'אורז'יניו מאוד משמעותי וחשוב, אבל מי שישחק במקומו יידרש למלא את החסר" (שלמה וייס).

14:35 בני יהודה: הקבוצה תעלה שוב במערך של חמישה שחקני הגנה כפי שעשתה בשבועיים האחרונים. חלוץ הקבוצה, אלון תורג'מן, לא יהיה בסגל בשבל הכרטיס האדום שספג מול הפועל תל אביב ואת מקומו בהרכב יתפוס יונתן כהן הצעיר. בבני יהודה עדיין מחפשים מאמן לקבוצה וכל תוצאה פרט לניצחון מחר יגביר את הלחץ על הנהלת הקבוצה להחתים מאמן במהירות האפשרות (עמית גולדשטיין).

13:57 מ.ס אשדוד: חן עזריאל ובנצי מושל החלימו מפציעותי וצפויים לפתוח בהרכב מ.ס. אשדוד מול מכבי פתח תקוה ביום ראשון. עזריאל ומושל נעדרו מהמשחק מול הפועל באר שבע בשבת שעברה ובאשדוד משוכנעים שההיעדרות שלהם הקלה על באר שבע להביס אותם 0:5. מהאימון הבוקר נעדר טום בן זקן שנסע צפונה לביקור המשפחתי הראשון שניתן לאביו ג'קי בן זקן המרצה עונש מאסר בכלא חרמון (יניב טוכמן).

שחקן הפועל תל אביב, דודו ביטון. טל לוי
ינצל את ההזדמנות? ביטון/טל לוי

13:38 הפועל תל אביב: דודו ביטון יפתח לראשונה בהרכב כחלוץ מרכזי מול סכנין. גל שיש ושמואל שיימן ימשיכו כמגנים, בעוד דולי מנגה יירד לספסל. גם מרקו סימיץ' חוזר לסגל, כשנמניה ניקוליץ' שוב יהיה מחוץ לסגל למרות שחזר להתאמן כרגיל. בן רייכרט ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים (עמית גולדשטיין)

13:36 מכבי חיפה: גליינור פלט תורגל במקום ורמוט הפצוע, כשקגלמאכר תופקד כמגן ימני. מארק ואליינטה יפתח לצדו של דקל קינן. עטאא ג'אבר וסאן מנחם, שמקבל עדיפות על פיראס מוגרבי, יפתחו בהרכב. במקום ורמוט תורגל גליינור פלט. במועדון לא מאמינים שהקשר יוכל לשחק, אך מחר תתקבל ההחלטה הסופית בעניין (איציק יצחקי).

13:34 הפועל כפר סבא: שרון מימר ימשיך עם מערך של שלושה בלמים, ומתלבט בין סהר בראון לסלובודאן סימוביץ' כבלם שלישי לצד איציק כהן ודושאן מאטוביץ'. בחלק הקדמי יפתחו שניים מבין מאוויס צ'יבוטה, רן יצחק ואלי אלבז (יניב טוכמן).

שחקן הפועל כפר סבא, סהר בראון. מגד גוזני
ימשיך בהרכב? בראון/מגד גוזני

12:59 הפועל תל אביב: בהמשך למסיבת העיתונאים אתמול, הוציאה היום עמותת האדומים הודעה לתקשורת: "סימון כץ, המחזיק ב-4% אחוזים מהבעלות על חברת הראל אחזקות, הצטרף הבוקר לבקשתה של עמותת 'האדומים' לפנות להליך גישור מהיר בטרם יפתח הליך של הקפאת הליכים. העמותה ביקשה אתמול מבית המשפט המחוזי בתל אביב למנות את השופטת בדימוס, הילה גרסטל, כמגשרת בתיק וזאת על מנת להימנע מהטלת עונש של הפחתת נקודות אשר עלול לחרוץ את גורלה של הפועל ת"א בליגת העל. היועצים המשפטיים של העמותה, עו"ד ברק טל אור ועו"ד אייל ירקוני, מנהלים ביממה האחרונה מגעים אינטנסיביים מול יתר בעלי המניות בחברת הראל אחזקות במטרה לגייסם להצטרף לבקשה. בנוסף, פנו היועצים המשפטיים של העמותה לכלל הצדדים המעורבים בתיק - מחזיק זכויות הניהול, ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות, ארגון השחקנים ועובדי המועדון בבקשה שיצטרפו להליך הגישור. העמותה אף פנתה לגורמים מרכזיים מקרב נושי המועדון והגיעה כבר להסכמות עם שניים מהם לגבי הצטרפותם לגישור".

12:30 עירוני קרית שמונה: הקבוצה תערוך את האימון המסכם שלה אחר הצהריים באזור המרכז ותעביר את הלילה בכפר המכביה, לקראת משחק החוץ מול הפועל כפר סבא. נראה כי תומר קשטן ימשיך עם ההרכב שניצח את הפועל חיפה במחזור הקודם, כאשר אחמד עאבד, שלומי אזולאי החלוץ ומאוריסיו יהיו בשלישייה הקדמית ואזקיאל אנדואסל ימתין על הספסל (שלמה וייס).

12:11 מכבי חיפה: גילי ורמוט קיבל טיפולים והתאמן עם מאמן הכושר, אורי הראל והוא בספק למשחק בשבת. עאיד חבשי עדיין סובל מפציעה בשריר הירך האחורי ולא התאמן (איציק יצחקי).

11:16 מכבי חיפה: ההרכב עדיין לא תורגל, אך עטאא ג'אבר עשוי לפתוח בהרכב במקום קמיל ואצק, שייעדר משני המפגשים הקרובים בשל פציעה והרחקה. ג'אבר כבר תורגל לפני המשחק מול בית"ר ירושלים, אך ואצק קיבל זריקה ובהתייעצות עם הצוות הרפואי הוחלט שהוא כשיר. רנה מולנסטיין עשוי להציב את גארי קגלמאכר שוב כמגן, זאת על מנת שמארק ואליינטה שהתאושש מהפציעה יוכל לפתוח כבלם לצדו של דקל קינן (איציק יצחקי).

7:30: 17 שחקנים בסכנת צבירת צהוב חמישי במחזור הקרוב:

מכבי חיפה: רועי קהת, איסמעיל ריאן

בית"ר ירושלים: מרסל הייסטר

הפועל אשקלון: ירדן אבוחצירה, קובי בן חמו, משה לוגסי

בני סכנין: סארי פלאח

בני יהודה: חסן אבו זייד

הפועל רעננה: עידו לוי, אלעד גבאי, מוחמד שכר

הפועל חיפה: אדילסון באהיה, ניסו קפילוטו

הפועל תל אביב: אביחי ידין, גל שיש

הפועל כפר סבא: רז כהן, דיוגו קאצ'ובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully