וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-1,500 אוהדים יגיעו, נציגים מהצ'מפיונשיפ יעקבו אחר וואקמה

אוהדי האלופה יערכו מפגן אהדה בפאב מקומי ויגיעו בצעדת ענק למשחק הקריטי בליגה האירופית, בכר יחשוף את ההרכב בצהריים, הניגרי מבוקש באנגליה. שער נייד נפל על ידו של אוחנה באימון

הפועל באר שבע ממשיכה בהכנות למפגש החוץ מול סאות'המפטון הערב (חמישי, 22:00, ספורט 5). הבוקר יערכו השחקנים אימון שחרור ובצהריים יקיים ברק בכר אסיפה מסכמת, בה גם יחשוף את ההרכב בפני השחקנים. כרגע נראה כי נותרו שתי התלבטויות בלבד - אם לפתוח במערך של שניים או שלושה בלמים ומי יפתח בעמדת החלוץ - וכי תשעה מהשחקנים כבר הבטיחו את מקומם ב-11 של בכר.

כ-1,500 מאוהדי הקבוצה יגיעו במהלך היום לסאות'המפטון לאחר ששהו בימים האחרונים בלונדון. רבים מהם, וכן הבעלים אלונה ברקת, נכחו אמש במשחק של טוטנהאם מול צסק"א מוסקבה וביברס נאתכו במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות. במהלך הצהריים מתכננים האוהדים מפגן אהדה בפאב מקומי, וכשעתיים לפני המשחק הם יערכו צעדת ענק לעבר האצטדיון.

אתמול דיווחנו כי השחקנים קיבלו מסרים לפיהם סקאוטים רבים יגיעו למשחק, בין היתר כדי לצפות במספר שחקני הפועל באר שבע ובראשם מאור בוזגלו, מיגל ויטור, שיר צדק, בן ביטון ואנתוני וואקמה. לפי עיתונאים אנגליים, אחרי וואקמה יגיעו לצפות גם גורמים ממועדונים בצ'מפיונשיפ, שמעוניינים לראות אותו מקרוב.

בנושא אחר, מיכאל אוחנה שבכל מקרה לא יכול לשחק הערב מכיוון שהוא לא רשום בסגל לליגה האירופית, נפצע במהלך האימון. הפציעה אירעה כאשר השער הנייד אותו סחב נפל לו על היד. לאחר שעבר צילום התברר שלא מדובר בשבר ובמועדון מעריכים שהפציעה לא חמורה.

עוד בנושא

בן שהר: "הפערים בכדורגל מצטמצמים, יש לנו סיכוי טוב לעלות"

אוהדי הפועל באר שבע. לירון מולדובן
תומכים גם בחו"ל. אוהדי באר שבע/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully