וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "הפערים בכדורגל מצטמצמים, יש לנו סיכוי טוב לעלות"

חלוץ באר שבע נשמע דרוך לקראת המפגש מול סאות'המפטון (ה', 22:00, ספ' 5), בו ניצחון או תיקו עם שערים יעלה את האלופה לשלב הבא בליגה האירופית. לוסיו, גדיר ושהר מתחרים על חולצת ההרכב

צלמים זמניים מורשים

הפועל באר שבע השלימה את הכנותיה לקראת המשחק הגורלי נגד סאות'המפטון מחר (ה', 22:00, ספורט 5) במסגרת מחזור הסיום של שלב הבתים בליגה האירופית. האלופה, שנמצאת בכושר מצוין זקוקה לניצחון או לתיקו עם שערים כדי להעפיל לשלב הבא. הקבוצה ערכה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק. אליניב ברדה ו-וובה בראון התאמנו עם שאר הקבוצה אך לא צפויים להיות בסגל מחר. בכר כהרגלו לא תרגל הרכב אך ההערכה שיעלה עם שלושה בלמים כשאובידיו הובאן או לואי טהא יעלו בהרכב. בחוד ישנה התלבטות בין לוסיו,מוחמד גדיר ובן שהר.

שחקני הפועל באר שבע. שלמה וייס, מערכת וואלה! NEWS
שחקני הפועל באר שבע באימון המסכם/מערכת וואלה! NEWS, שלמה וייס

ברק בכר אמר לקראת המשחק: "יש לנו סגל גדול שנותן לנו להיערך. אני בטוח שנעשה את ההכנה הכי טובה וניראה טוב במשחק. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להבקיע ונתכונן בהתאם. המשחקים בליגה הם לא כאלה קלים והמאמץ שאנחנו משקיעים הוא לא פחות גדול באירופה. רואים שיש לנו סגל עמוק וגם כשיש פציעות אז לא רואים את זה. אנחנו לא צריכים להתעסק בשאלה מי פייבוריטית. אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו ורוצים להמשיך את המסע הזה".

בן שהר: "אנחנו כקבוצה הראינו במשחקים באירופה שיש לנו יכולות. זה משחק מאוד מעניין וחשוב לשתי הקבוצות. כל שחקן מקצוען יודע שפערים בכדורגל מצטמצמים, יש הפתעות ויש הפתעות לטובה. יש לנו סיכוי טוב לעלות, נעשה את המקסימום בשביל זה".

רשימת התסריטים המלאה:

ניצחון של הפועל באר שבע - היא עולה שלב
הפסד של הפועל באר שבע - היא מודחת
תיקו 0:0 - באר שבע מודחת
תיקו עם שערים - באר שבע עולה שלב

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
- מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. שלמה וייס, מערכת וואלה! NEWS
יכול לרשום עוד הישג ענק. ברק בכר/מערכת וואלה! NEWS, שלמה וייס

בעוד שבאר שבע מגיעה להתמודדות הזו אחרי שישה ניצחונות רצופים, סאות'המפטון מגיעה למפגש הזה בכושר לא טוב ואחרי תבוסה של 3:0 מול קריסטל פאלאס בליגה.

וירג'יל ואן דייק, בלמה ההולנדי של סאות'המפטון, אמר לקראת המשחק: "כמובן שזה יהיה משחק חשוב, ואנחנו מצפים לו. עשינו לעצמנו חיים קצת קשים עם תוצאות החוץ שהשגנו בליגה האירופית, אבל אני בטוח שאנחנו מסוגלים להשיג תוצאה טובה ולהעפיל לשלב הבא. עם האיכויות שיש לנו בסגל, יש לנו סיכוי להגיע רחוק במפעל הזה. מן הסתם היו לנו משחקים טובים ומשחקים רעים, אבל בכל משחק יש לנו סיכוי לנצח".

"אנחנו צריכים להיות מפוקסים במשחק ביום חמישי", המשיך ואן דייק. "אנחנו יודעים שזה עומד להיות משחק קשה אחרי ששיחקנו נגדם בחוץ. זו יריבה טובה, וגם היא פיזית, אז נצטרך להיות מוכנים. יהיה משחק שונה בלי האוהדים שלהם, שלדעתי שיחקו חלק חשוב במשחק הקודם. אנחנו רוצים להעפיל, ונצטרך להראות את זה מהדקה הראשונה ועד האחרונה. האוהדים יתמכו בנו, וגם זה יהיה חשוב מאוד. זה מאוד מיוחד עבור הקהל שלנו לראות את המועדון הזה בליגה האירופית, ואני שמח להיות חלק מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully