וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו על כר הדשא: "אם זה מדאיג את אופ"א, שתשנה את הלו"ז"

קיום המשחק של מנצ'סטר יונייטד מול זוריה (20:00, ספורט2) בליגה האירופית בספק, מאמנה תקף: "כר הדשא קשה ומכוסה בקרח, המשחק לא צריך להתקיים בדצמבר". צפו בשחקנים בוחנים את המשטח

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד כועס על השופט. רויטרס
לא מרוצה. מוריניו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד אמורה להתארח הערב (20:00, ספורט2) באוקראינה אצל זוריה במסגרת המחזור האחרון של שלב הבתים בליגה האירופית, ונקודה תספיק לה כדי להעפיל לשלב 32 האחרונות במפעל. אם זאת, כרגע המפגש מוטל בספק. כר הדשא באודסה קפוא ומכוסה בקרח ולפי התחזית הטמפרטורה במהלך המשחק תהיה מינוס שבע מעלות. נציגים של אופ"א יבחנו את כר הדשא והתנאים במהלך היום ויחליטו אם לאשר את קיום המשחק, במקביל עובדי האצטדיון יעשו מאמצים להכשיר את כר הדשא למשחק.

שחקני יונייטד שעלו לראשונה על כר הדשא אמש היו בשוק ממצבו, ובסרטונים ניתן לראות כיצד הם מראים אחד לשני כמה המשטח קשה. ז'וזה מוריניו היה עצבני על הסיטואציה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "כר הדשא קשה ומכוסה בקרח", סיפר, "אופ"א מכירה את התנאים וכולם יודעים שהתנאים באמצע דצמבר באוקראינה ובמזרח אירופה הם קשים, אז אם זה מדאיג את אופ"א הם צריכים לשנות את הלו"ז ככה שהמחזור האחרון לא ייערך באמצע דצמבר. האצטדיון יפהפה, חדש ומטופל כמו שצריך. גם כר הדשא חדש ומנסים לדאוג שיהיה כשיר למשחק, אבל זה מאוד קשה ואנשים לא יכולים לעשות ניסים, אז נקווה שהכול יעבור כמו שצריך". דיילי בלינד הוסיף שהמשטח "קשה כמו אבן".

עוד בנושא

ליגה אירופית: גנט עם סייף, גרשון ודוידזאדה ינסו לעלות לשלב הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully