וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "כל קריאה גזענית מהיציע תוביל לירידה של השחקנים מכר הדשא"

7.12.2016 / 21:06

במועדון הגיבו בצורה קשה על ההחלטה לסגור את היציע המזרחי לשלושה משחקים: "הגיעו מים עד נפש בכל הנוגע לענישה וההתעלמות של הגופים הרלוונטיים והרשויות במלחמה של המועדון בגזענות"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים קיבלו בצורה קשה את העונש שהושת עליהם היום (רביעי) בבית הדין והוציאו תגובה חריפה מאוד להחלטה לסגור את היציע המזרחי לשלושה משחקים. בהודעה שהוציא המועדון נכתב כי "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים בראשותו של הבעלים אלי טביב, החליט כי הגיעו מים עד נפש בכל הנוגע לענישה והטיפול בנושא הגזענות מול המועדון, וההתעלמות של הגופים הרלוונטיים והרשויות במלחמה של המועדון בגזענות. אי לכך ובהתאם לזאת, מעתה, כל קריאה גזענית מהיציע בזמן משחק של הקבוצה תוביל באופן מיידי לירידה של שחקני הקבוצה ואנשי הצוות המקצועי מכר הדשא".

עוד הוסיפו במועדון כי "כעת, חובת ההוכחה תהיה וודאי על מי שאמון במדינה על נושא זה, לרבות בתי המשפט, פרקליטות המדינה ובתי הדין של ההתאחדות לכדורגל".

התגובה הזו מגיעה בהמשך להחלטת בית הדין של ההתאחדות להעניש את הקבוצה בגין התנהגות אוהדיה במשחקים מול בני סכנין ומכבי חיפה. בהחלטה נקבע כי היציע המזרחי ייסגר לשלושה משחקים וקנס הוטל על המועדון בגובה 30 אלף שקל. כמו כן, שתי נקודות יופחתו ממאזן הקבוצה במקרה של עבירה דומה בעתיד.

משמעות הדברים הם שהיציע המזרחי יהיה סגור במשחקי הבית נגד מכבי פתח תקוה, מכבי תל אביב והפועל חיפה. בבית"ר ירושלים הציגו בפני הדיין שלושה עצורים מהמשחקים נגד בני סכנין ומכבי חיפה אשר תוגש נגדם תביעה כספית בשל הנזקים. יש לציין כי כבר ביום שני הקרוב תארח הקבוצה את הפועל באר שבע במשחק רדיוס במושבה והביקור בבית הדין הפך לאירוע שבועי עבור נציגי המועדון. כזכור, אוהדי הקבוצה הואשמו בקריאות גזעניות, השלכת חפצים למגרש והדלקת אבוקות במהלך שני משחקי הליגה. בקבוצה בכל מקרה מתכוונים לערער על העונש.

* מכבי תל אביב ובני יהודה נקנסו ב-15 אלף שקל כל אחת בעקבות התפרעות אוהדים.

* ברונו פיניירו, שספג כרטיס אדום ישיר בהפסד של הפועל חיפה בקרית שמונה, הורחק משני משחקים בפועל ושניים על תנאי בגין העלבת שופט, לאחר שדניאל בר נתן ציין בדו"ח כי צעק לעברו "פאק אוף".

עוד בנושא:

בית"ר חשפה מסמך על פיו רונן קצב קיבל 300 אלף יורו בעסקת אצילי

אוהדי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
העונש הגיע. אוהדי בית"ר ירושלים/יוסי ציפקיס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully