וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר חשפה מסמך על פיו רונן קצב קיבל 300 אלף יורו בעסקת אצילי

בבית"ר טענו שסכום העמלה הגבוה הוא הסיבה המרכזית לכך שהסוכן דרש סעיף שחרור עבור אצילי וכי כל מטרתו בעסקה היתה כלכלית. קצב: "יותר מעניין את הקהל איפה הכסף מהשחקנים שטביב מכר"

עומר אצילי, בית"ר ירושלים, עם סוכנו רונן קצב. יותם רונן
המלחמה נמשכת. רונן קצב ועומר אצילי/יותם רונן

האם הסוכן רונן קצב קיבל עמלה של כ-300 אלף יורו מהעברת עומר אצילי לגרנאדה? על פי מסמך שמפרסמת היום (שלישי) בית"ר ירושלים, עבר אצילי לגרנאדה תמורת 750 אלף יורו לאחר שהשתחרר מבית"ר דרך המוסך לבוררות בהתאחדות לכדורגל.

על פי מסמך ה-TMS, השיחרור הבינלאומי של השחקן. מופיע בסעיף העמלה סכום של כ-300 אלף יורו עבור הסוכן. בבית"ר חוזרים ואומרים כי העמלה אותה גרף קצב היא הסיבה המרכזית לכך שדרש סעיף שיחרור עבור השחקן וכי כל מטרתו בעיסקה הייתה כלכלית.

על פי המסמך, שכרו של אצילי במשך תקופת החוזה בארבע השנים הקרובות הוא מעל ששלושה מיליון יורו ברוטו. אחרי מיסוי יביא אותו לשכר נטו של 400 אלף יורו לעונה.

תגובת רונן קצב: "אני מקבל עשרה אחוזים מחוזה של 600 אלף יורו לחמש שנים מחולק לכל שנה. בכל העולם וגם בספרד מקבלים עשרה אחוזים מהחוזה. זה אולי נראה הרבה לטביב כי הוא שילם את אותם עשרה אחוזים ממשכורת של 40 אלף דולר לקפטן שלו, אבל זה אחוזים שמקבלים כולם. אני חושב שיותר מעניין את הקהל של ביתר לדעת איפה ה-15 מיליון שקל שהתקבלו על דסה, אזולאי, אצילי ורוקביציה, ואיך הם יושקעו בקבוצה מאשר עמלה שמקובלת בעולם. חשוב לציין כי העמלה מתחלקת בין שלושה סוכנים המעורבים בעסקה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, אצילי עבר לבית"ר ירושלים מעירוני ראשון לציון ושיחק בשורותיה שלוש שנים והתקדם עד אשר הפך לקפטן הקבוצה ושחקן נבחרת. במהלך העונה שעברה נרשמו חילוקי דעות בין הצדדים כאשר השחקן סירב לחתום על חוזה חדש מבלי שדרישת סוכניו לסעיף שיחרור בסכום שלא יעלה על 1.5 מיליון יורו תצורף להסכם. בבית"ר סירבו לכך והיחסים בין הצדדים הידרדרו.

אצילי מצא את מקומו מחוץ למסגרת הקבוצה בחלק מהמשחקים ואף פנה לבוררות על מנת להשתחרר מהקבוצה. לאחר בוררות רצופת האשמות קבע הבורר חנוך קינן כי השחקן ישוחרר מהקבוצה תמורת סכום של כ-750 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully