וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכר השופטים בליגת העל יעלה בשנתיים הקרובות בכ-50 אחוזים למשחק

7.12.2016 / 15:37

גם שכרם של עוזרי השופטים יעלה בהתאם, החל מינואר. שכר השופטים ועוזרי השופטים בליגה הלאומית יעלה במקביל בכ-25 אחוזים

השופט איתן שמואלביץ'. אדריאן הרבשטיין
העלאה בשכר לשופטים/אדריאן הרבשטיין

יו"ר ההתאחדות עופר עיני, הגזבר דודי גיל, יו"ר איגוד השופטים עוזי יצחקי והמנכ"ל יריב טפר, הגיעו לסיכום לפיו שכר השופטים ועוזרי השופטים בליגת העל יעלה בשנתיים הקרובות בכ-50 אחוזים למשחק. שכר השופטים ועוזרי השופטים בליגה הלאומית יעלה במקביל בכ-25 אחוזים. ההעלאה בשכר תחל בשנת 2017 והפעימה הראשונה תהיה כבר בינואר הקרוב.

עופר עיני אמר: "השופטים ועוזרי השופטים הם נדבך מרכזי באיכות הכדורגל שלנו ובקידומו והמהלך להעלאת שכרם הוא בבחינת הכרה בתרומתם ותגמול על עבודה שמחייבת אחריות גדולה. אני משוכנע כי שופטי הכדורגל בכל הדרגים ימשיכו לעשות מלאכתם נאמנה ובכוונתי להמשיך לפעול לשיפור תנאיהם. חשוב לי להביע את הערכתי לעוזי יצחקי וליריב טפר על מחויבותם לשופטים ולאיכות השירות שהם מעניקים לכדורגל הישראלי, כמו גם למנכ"ל ההתאחדות רתם קמר ולניר אלון, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות, שהיו שותפים מלאים למהלך".

עוזי יצחקי אמר: "אני מרוצה ושמח על כך שמצאנו נכונות רבה מצד יו"ר ההתאחדות והגזבר לשיפור משמעותית בשכר השופטים והעוזרים בסגל הבכיר. ידוע לי כי זהו מהלך לא פשוט בימים בהם ההתאחדות מתמודדת עם אתגרים פיננסיים, ועבורי זוהי הכרה ראויה ומשמעותית בעבודת השופטים ועוזריהם. איגוד השופטים ימשיך לפעפור התנאים של כלל השופטינאים הטובים ביותר להם ולכל אוהבי המשחק, ובכלל זה להגדיל את מאגר המעוניינים והמעוניינות להצטרף למשחק בתפקידי שיפוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully