וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: עירוני נהריה הפסידה 85:77 לבנביט

הסגולים ספגו הפסד ראשון אחרי שלושה ניצחונות רצופים במפעל, למרות שפתחו טוב מאוד והובילו ברוב שלבי המחצית הראשונה מול מוליכת הבית. גייטס ובראון הובילו עם 16 נקודות כל אחד

שחקן עירוני נהריה יינסי גייטס. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
קלע עשר נקודות כבר ברבע הראשון. גייטס/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

עירוני נהריה הפסידה הערב (רביעי) 85:77 בטורקיה מול בנביט בפתיחת הסיבוב השני של ליגת האלופות של פיב"א. הקבוצה מהצפון, שהגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים במפעל, קיוותה להשיג ניצחון סנסציוני על מוליכת הבית ולעלות למאזן של 4:4 אך הפסידה למרות פתיחה טובה. יינסי גייטס קלע 10 נקודות כבר ברבע הראשון והסגולים נהנו גם מאחוזים טובים מחוץ לקשת על מנת להוביל ברוב שלבי המחצית הראשונה, אך שבתו מקליעה למשך כחמש דקות ברבע השני ןמהרגע שהיתרון עבר לבאנביט היא לא הביטה לאחור והגדילה את הפער, כל הדרך לניצחון קליל ומאזן 1:7 במפעל.

seperator

מהלך המשחק:

עירוני נהריה פתחה עם: דרווין קיצ'ן, גילברט בראון, טיירון נאש, ערן אסנטי, יינסי גייטס.

בראון פתח את המשחק עם שלשה בתום התקפה יפה של נהריה. נאש ואסנטי צלפו גם הם מחוץ לקשת והעלו ל-5:13. הטורקים קטעו בצורת של חמש דקות ללא נקודות אך שלשה גדולה של נאש על הבאזר קבעה 14:23 בסיום הרבע הראשון. הטורקים צימקו את ההפרש לחמש אך ארבע נקודות רצופות של בראון ביססו מחדש את היתרון. הפעם הגיע תורה של נהריה לשבות מקליעה כחמש דקות ושלשה של תיאודור העבירה את היתרון לבנביט, בדרך ל-38:42 במחצית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן באנביט ג'ורדן תאודור מול שחקן עירוני נהריה גילברט בראון. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
בראון מנסה לעצור את תיאודור/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

שתי שלשות של הטורקים בפתיחת הרבע השלישי הקפיצו את היתרון שלהם לתשע. נהריה התקשתה לייצר נקודות ומצאה את עצמה בפיגור 56:42. פסק זמן של אלפסי העיר מעט את השחקנים שלו שצמצמו מעט את הפער, אך באנביט לחצה על הדוושה וירדה עם 54:69 בסיום הרבע. נהריה עוד קיוותה לחזור למשחק אך בכל פעם שקיזזה הטורקים דאגו לשמור על הפרש סביר ובסופו של דבר הרבע הרביעי היה כמעט לפרוטוקול בלבד. 77:85 לבנביט בסיום.

קלעו לעירוני נהריה: יינסי גייטס וגילברט בראון 16 כ"א, סטו דגלאס 15, טיירון נאש (7 ריב' ו-7 אס') 9, ניק פאוסט 7, איוון נסטרנקו 6, דרווין קיצ'ן (11 אס') וערן אסנטי 3 כ"א, תומר בר אבן 2, ניב ברקוביץ' ויהונתן שולדבראנד שותפו ולא קלעו.

הרבו לקלוע לבנביט: ג'ורדן תיאודור (7 ריב') 17, ג'רמי צ'פל 16, גספר וידמאר 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully