וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי גורקה לפודקאסט "הפודיום": "מתי הגיעו 100 אוהדים מהרצליה לנהריה?"

מאמן חודש נובמבר על הפתיחה הנהדרת של בני הרצליה, החילוף של מקל ("אנשים איבדו פרופורציות ומוטב שיחשבו לפני שהם פותחים את הפה"), תופעת כרם משעור ("מוסר העבודה הגבוה ביותר שנתקלתי בו") והאולם שהפך למבצר. האזינו לפרק המלא

מאמן בני הרצליה, מיקי גורקה. יוסי ציפקיס
הפתעת העונה. מיקי גורקה/יוסי ציפקיס

מאמן חודש נובמבר של ליגת העל, מיקי גורקה מבני הרצליה, התארח בפרק החדש של פודקאסט "הפודיום".

ציטוטים נבחרים:

דעתו על החילוף של גל מקל מול אנאדולו אפס: "קרוב לוודאי שהייתי משאיר אותו עוד קצת, אבל אני חייב להגיד משהו – קצת פרופורציות. קרה מה שקרה, ולא ניכנס למי צודק ומי לא, אבל בין זה לבין מה שעשו לרמי אחרי זה - קוראים לו בוגד ודברים כאלה. אנשים איבדו פרופורציות מוטב שכולם קצת יחשבו לפני שהם פותחים את הפה".

על הניצחון מול מכבי תל אביב: "הסוף של המשחק הזה קצת מטעה. אנשים לא שמו לב אבל שלוש דקות לסוף היינו בפלוס 12. מן הסתם תרד ירידה ומכבי תחזור, אבל ידענו לשמור על ההפרש עד שלוש דקות לסוף, שם באמת זה התפקשש עם שלושה איבודי כדור שפתאום הכניסו את כל המערכת ללחץ. זה מסוג המשחקים שיכולים לשנות עונה, וזה נתן לנו דחיפה קדימה. לא הרגשתי שאני הולך להפסיד את המשחק. כבר הפסדתי בנקודה או שתיים למכבי, והפעם זה לא הרגיש לי ככה".

על ה"מבצר" הביתי: "שמנו לעצמו מטרה העונה – לא להפסיד בבית. מה שקורה עם האוהדים שלנו פשוט מחמם את הלב. יש משפחות, ילדים, זה קהל שונה ממקומות אחרים. גם למשחק חוץ. מתי הגיעו 100 אוהדים מהרצליה לנהריה?".

על כארם משעור: "לא מכיר הרבה שחקנים שמגיעים למגרש עם כזה רעב, משחק אחרי משחק. כרם רוצה ללמוד ומקשיב, זה מוסר העבודה הכי גבוה שנתקלתי בו. הוא מסוג האנשים שאתה רוצה שיצליחו".

על פתיחת קריירה במכללות: "זה מעבר לכדורסל, זו חוויית חיים. הייתי ממליץ לכל שחקן ללכת. לא הייתי מחליף את החוויה שעברתי שם בעד שום הון".

על השריפה האחרונה בחיפה: "אם אתה מסתובב באזור רוממה, כואב הלב. לבי עם אותם אנשים שהבית שלהם נפגע. אני מדמיין את המחשבה שאתה הולך לאימון וחוזר ואין בית – אלוהים ישמור. קשה לראות את כל השחור הזה. אני בטוח שהזמן יעשה את שלו וחיפה תחזור להיות ירוקה".

על העתיד: "אני מאוד מאמין בדרך, מאמין שמה שצריך לקרות, יקרה. לא הייתי בתחום הזה אם לא היו לי שאיפות לזכות בתארים או להגיע למקומות גבוהים יותר. לא חושב שיש מאמן שלא רוצה ללכת להתקדם, ולקבל קבוצות גדולות. אשמח לקבל משכורת שמקבלים במכבי תל אביב".

לו"ז האזנה

מתחילים עם אביעד פוהורילס (01:30). על המהלך של הפועל תל אביב, יוסיפון משתף בחוויות ממשרדי המנהלת (07:30), ומה עם גוטמן (12:00), רב"ש רק שתי נקודות ממולנסטיין (18:00).

אור שקדי מצטרף לראיון עם מאמן חודש נובמבר מיקי גורקה (22:40). תואר מאמן החודש (24:00), המופע של קליי (25:00), החילוף של מקל (26:30), הניצחון הגדול נגד מכבי ת"א (30:00), המשחק ה"מפחיד" נגד מכבי רחובות (37:00), תופעת כרם משעור (39:30), השריפה בעיר מגוריו חיפה (45:00).

ולקינוח תרתי משמע, טל בן יהודה, המדרג הקולינרי הטוב בתבל (49:00). קצת בכי ונהי על מכבי תל אביב שלו (51:00), ואז, גולת הכותרת — 13 המאכלים הכי גרועים וטובים שאפשר להכין בעזרת תפוחי אדמה (56:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully