וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד קיבלה החלטה, ניסיון להנחית בלם ברזילאי למבחנים

7.12.2016 / 9:45

בקבוצה רוצים שפריירה דוס סנטוס יגיע בהקדם בתקווה להחתימו בינואר, הבלמים גאלוביץ' ואיבקוביץ' ישוחררו. אחרי התבוסה לבאר שבע, באשדוד מתכוננים למכבי פ"ת: "במצבים כאלה טוב גם תיקו"

מאמני מ.ס. אשדוד יוסי מזרחי, רוני אוואט. לירון מולדובן
מחפשים פתרון להגנה. מזרחי ואוואט/לירון מולדובן

במ.ס. אשדוד רוצים להנחית את הבלם הברזילאי רנה פריירה דוס סנטוס במטרה להתרשם ממנו ולהחתים אותו בחלון ההעברות של חודש ינואר. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, הבלם בן ה-24 הוצע לאנשי אשדוד ואחרי שהם צפו במשחקים שלו במדי דינמו טביליסי, הוחלט להתניע את המהלך לקראת החלק השני של העונה. הראשונים להיות משוחררים לקראת ינואר הם הבלמים נינו גאלוביץ' וסאשה איבקוביץ' לגביהם קיימת כבר החלטה.

אתמול קיימה אשדוד שני אימונים ובסך הכל מנסים בקבוצה להשתחרר מהתבוסה להפועל באר שבע בשבת שעברה שהגיעה אחרי רצף משחקים טוב שהתאפיין בספיגת שערים מינימלית. "כרגע המטרה היא לחזור למסלול הטוב בו היינו לפני המכה שחטפנו בבאר שבע ובמצבים כאלה לפעמים טוב גם לסיים את המשחק הבא בתיקו", אמרו במועדון.

בקבוצה מנסים להכשיר למשחק מול מכבי פתח תקווה שייערך ביום ראשון את חן עזריאל ובנצי מושל שלא שיחקו גם מול באר שבע בשל פציעות של שרירים. גם אתמול השניים לא התאמנו ובאשדוד טוענים כי שניהם מאוד חשובים טקטית למערך שהתגבש באחרונה.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully