וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון הסתבכה באירופה. שיבק: "לשבת ולבכות לא יעזור"

7.12.2016 / 8:35

הכתומים הובסו בבית בידי קטאייה הפינית, ויצטרכו לרשום ניצחונות נגד הקבוצות החזקות בבית כדי להעפיל שלב. המאמן מסביר: "כשכדיר ודאוסון יחזרו נהיה טובים יותר". נמרוד לוי: "מרגיש חרא"

ניצן חנוכי אבי בן שימול מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
זקוקים להתעלות. בן שימול וניצן חנוכי/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון רשמה אמש (שלישי) את הפסדה החמישי במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות כשהובסה בביתה 88:69 על ידי קטאייה יוהנסו הפינית. הכתומים החזיקו מעמד במחצית הראשונה, אליה ירדו בפיגור בן 2 נקודות בלבד, אך בחצי השני ראו איך הצגה מטורפת של ריון בראון, אקס הפועל תל אביב, שקלע 40 נקודות, מכריעה את ההתמודדות. בעקבות ההפסד מצבה של ראשון לציון הוחמר בצורה משמעותית, וכעת נראה שתצטרך לנצח לפחות שלושה מבין המשחקים נגד סראטוב בחוץ, ו-ונציה, לה מאן וקרשיאקה בבית.

"קטאייה שיחקו טוב מאוד, זה ההמשך למשחק הטוב מאוד שלהם בטורקיה. ראינו משחק של שחקן שקולע יוצא מן הכלל טוב, 9 מ-12 מחוץ לקשת, לא בטוח שזה דבר חריג בשבילו. הופעה של קלע נהדר, כמה מהזריקות היו טובות וכמה היו קשות מאוד. בשבילנו, כשאתה משחק משחק כזה, משחק של עליות וירידות ואתה מאבד ריכוז מול הופעה כזאת, מספיק שאתה מאבד ריכוז ל-5 דקות זה נהיה 15 הפרש. מלבד נמרוד לוי, אין שחקן שקלע טוב, עשינו עליו עבודה רעה מולו הגנתית".

נמרוד לוי היה נקודת האור היחידה של ראשון לציון, עם 19 נקודות ו-5 ריבאונדים, אך זה ממש לא עודד את הכישרון בן ה-21, "משחק רע, לא ביצענו את תוכנית המשחק שלנו, לא שיחקנו ההגנה בכלל, זה הכל. היכולת האישית שלי לא חשובה בכלל. אני מרגיש חרא, כי הפסדנו ב-20 הפרש. הלוואי שיכולתי לקלוע ולעזור לקבוצה, אבל זה לא עזר בסיום".

בראשון לציון מקווים כי שון דאוסון יוכל לחזור בקרוב לכשירות, אך לא בטוח שיוכל לשחק נגד מכבי חיפה, אך הוא צפוי להשתתף במשחק החשוב נגד אורדאה הרומנית בשבוע הבא. אלישי כדיר מנגד עשוי לחזור רק נגד מכבי תל אביב בעוד עשרה ימים, "יש לנו שני שחקני נבחרת פצועים. כשאלישי ושון יחזרו נהיה עמוקים וטובים יותר, ההשפעה שלהם היא עצומה, הם שחקנים טובים, אלישי עם היכולות שלהם, ושון עם האיכויות שלו. אנחנו קבוצה חזקה ועמוקה יותר. זה ההבדל, ושיחקנו היום עם מה שיש. ייקח עוד שבועיים עד שהשחקן החדש ייכנס לעניינים, ועד אז אלישי ושון יחזרו. זה הפסד שלא לקחנו בחשבון, אם היה לנו סגל מלא. לשבת ולבכות לא היה עוזר".

נמרוד לוי מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
נקודת האור. נמרוד לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully