וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 27 בלבד: אלבארו דומינגס הודיע על פרישה מכדורגל

בלם בורוסיה מנשנגלדבאך סבל מפציעה בגבו ועבר שני ניתוחים, אך לא יוכל לחזור לשחק: "השנתיים האחרונות היו לא טובות, עשיתי הכול כדי לחזור בשביל הקבוצה". זכה ביורו הצעירות 2011 עם ספרד

בלם בורוסיה מנשנגלדבאך אלבארו דומינגס הודיע הערב (שלישי) על פרישה מכדורגל בגיל 27 בלבד. הבלם הספרדי פרסם שתי הודעות בטוויטר שלו, אחת בספרדית ואחת בגרמנית, בה הודיע כי אינו יכול להמשיך לשחק בשל פציעה טורדנית בגבו. דומינגס עבר ניתוח אחד ובספטמבר נאלץ לעבור ניתוח נוסף ועכשיו התברר לו שלא יוכל לחזור.

שחקן דורטמונד רוברט לבנדובסקי מול שחקן מנשנגלדבאך אלבארו דומינגס. רויטרס
דומינגס מול לבנדובסקי ב-2013/רויטרס

"השנתיים האחרונות היו זמן לא טוב עבורי", אמר דומינגס בהודעה שפרסם, "ניסיתי לעשות הכול כדי להיות כשיר, כדי לתת הכול למועדון ולקבוצה. אני רוצה להודות לכל האוהדים על התמיכה והעידוד". דומינגס גדל בנוער של ריאל מדריד וב-2001 עבר למחלקת הנוער של אתלטיקו, שם גם עלה לבוגרים ב-2008 ורשם בסך הכול 120 הופעות בקבוצה הבוגרת ובקבוצת המילואים. ב-2012 נרכש על ידי בורוסיה מנשנגלדבאך תמורת שמונה מיליון יורו והפך לשחק משמעותי בהרכב של לוסיאן פאברה, שאימן אז את הסייחים.

עם אתלטיקו, דומינגס זכה פעמיים בליגה האירופית, ב-2009/10 וב-2011/12 ובסופר קאפ האירופי ב-2010. כמו כן, הוא זכה עם נבחרת ספרד הצעירה ביורו הצעירות ב-2011 ופתח בכל אחד מהמשחקים במהלך הטורניר עם נבחרת שכללה כוכבים כמו טיאגו אלקנטרה, דויד דה חאה, חואן מאטה, חאבי מרטינס, אנדר הררה, ססאר אספיליקווטה ואחרים. היום, בגיל 27 בלבד, הוא נאלץ לתלות את הנעליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully