וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של ניקו רוזברג? מרצדס מעוניינת בפרננדו אלונסו

בקבוצה שזכתה גם השנה באליפות היצרנים מחפשים מחליף לאלוף שפרש במפתיע. לואיס המילטון, ששיתף פעולה בעבר עם אלונסו במקלארן ונמצא ביחסים לא טובים עמו, לא מעוניין לראות אותו מגיע

פרננדו אלונסו נהג קבוצת פרארי (מימין) לצד לואיס המילטון נהג קבוצת מקלארן, פורמולה 1. Mark Thompson, GettyImages
המילטון ואלונסו/GettyImages, Mark Thompson

לאחר פרישתו המפתיעה של ניקו רוזברג, חמישה ימים אחרי שזכה באליפות הפורמולה 1, קבוצתו לשעבר מרצדס מחפשת מחליף והשם שעלה הוא של הנהג הספרדי של מקלארן, פרננדו אלונסו.

הכוכב של מרצדס, לואיס המילטון, נהג בעבר עבור קבוצת מקלארן והיה במערכת יחסים בעייתית עם אלונסו, מה שעלול להפיל את העסקה. היחסים ביניהם היו כל כך לא טובים, שהספרדי אפילו ביקש להשתחרר מחוזהו. המילטון עצמו אמר שלא אכפת לו מי ייבחר לנהוג לצידו, אולם ב"אס" ציינו כי הוא לא מעוניין להתאחד עם אלונסו ובמקביל, במקלארן לא רוצים לשחרר את הנהג שלהם. אנדרו בנסון מ"BBC" סקפטי לגבי האפשרות הזו: "לקנות את אלונסו ממקלארן יהיה יקר".

טוטו וולף, הבוס של מרצדס, אמר ל"סקיי ספורט": "חייבים לשקול את פרננדו. הוא נהג שאני מכבד. הוא משלב כישרון, מהירות וניסיון. לאלונסו יש חוזה עם מקלארן ואנחנו צריכים לשקול את כל האפשרויות שיש לנו. אם הוא יגיע, שני הנהגים יקבלו סטטוס שווה והזדמנויות שוות ככל שנוכל. אנחנו חייבים את זה לאוהדים".

אם הספרדי לא יגיע, שני המועמדים המובילים לחבור להמילטון הם פסקל וורלין הצעיר ששייך למרצדס והנהג של וויליאמס, ולטרי בוטאס, לו יש קשרים טובים עם וולף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully