וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "רואים גרף שיפור אצל מאיק צירבס, גם בהגנה וגם בהתקפה"

6.12.2016 / 19:01

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק מול באמברג (ד', 19:45, ספורט 5) והתייחס ליריבה: "היא קבוצה טובה, בטח ברמת יורוליג ואולי אפילו למעלה מכך". על יבזורי שהוחלט כי יישאר: "אוהב אותו, שמח שהוא פה"

בתום ישיבה בין בעלי מכבי תל אביב, שנערכה היום (שלישי), הוחלט כי הקלע דגן יבזורי ימשיך בקבוצה ולא ישוחרר. הישיבה נערכה לאור התעניינות רבה מצד קבוצות שונות בליגת העל. לוואלה! ספורט נודע שבין המתעניינות היו גם הפועל ירושלים והפועל חולון. יבזורי מיעט לשחק העונה בליגת העל, בעוד שביורוליג הוא כלל לא רשם דקות עד כה.

דגן יבזורי גיא פניני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נשאר בצהוב-כחול. יבזורי לצד פניני/ברני ארדוב

הצוות המקצועי של הקבוצה המליץ להנהלה שלא לשחרר את יבזורי ובתום הישיבה, הוחלט להקשיב לעצה זו, שכן מדובר בעונת משחקים ארוכה והשחקן יוכל לתרום יותר בזירה המקומית מאשר במסגרת האירופית. כמו כן, עוד מוקדם לדעת האם הקבוצה תיאלץ להתמודד עם פציעות בהמשך הדרך. לכן, טענו בצוות המקצועי, שחרור השחקן אינו מעשה אחראי.

אחרי ההפסד הכואב לאנאדולו אפס בשבוע שעבר וניצחון הליגה הדרמטי על מכבי חיפה, תארח מחר (19:45, ספורט 5) מכבי תל אביב את באמברג מגרמניה במסגרת המחזור ה-11 ביורוליג.

הצהובים מגיעים למשחק במאזן 5:5, בעוד שהיריבה נועלת את הטבלה עם מאזן עגום של 8:2 (כולל חמישה הפסדים רצופים ואפס ניצחונות חוץ), אולם יחס הסלים שלה עומד על מינוס 25 בלבד, זאת בשל שלל הפסדים צמודים, כך שקל זה לא אמור להיות עבור רמי הדר ושחקניו. במחזור האחרון הפסידה באמברג בבית 90:88 בלבד לצסק"א מוסקבה החזקה.

רמי הדר מאמן מכבי תל אביב עם ליאור ליובין. יוסי ציפקיס
לא מקל ראש ביריבה. הדר/יוסי ציפקיס

רמי הדר דיבר היום במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול באמברג ואמר: "הקבוצה הזאת אמנם לא ניצחה בתקופה האחרונה ביורוליג, אבל היא קבוצה טובה ותמיד לא פשוט מולה. אני לא צריך להתייחס לשאלה למה הם הפסידו כל כך הרבה, אבל הדברים האלה מראים שהם ברמה של המפעל, אם לא יותר. הם לא קבוצה חלשה ברמה של המפעל.

"אני חושב שלחץ תמיד קיים והוא גם פונקציה של איך אנחנו מתייחסים לעובדות כדי להימנע מהשפעות חיצוניות. העובדות תומכות בכך שמעט נעצרנו, אבל אני מרגיש שקבוצת כדורסל מורכבת מאנשים ותמיד יהיו עליות וירידות, גם בתהליך עלייה יש סינוסים שונים".

על היכולת של היריבה אמר הדר: "באמברג משחקת כדורסל מאורגן ומתוזמן, גם עם דברים של תנועה, כדורסל מגוון מאוד. כולנו יודעים שהליגה הגרמנית בעלייה, יש שם הרבה עניין סביב הכדורסל. אני לא חושב שיש לי את האינפורמציה מעבר לכך".

על יבזורי: "דגן הוא שחקן ובנאדם מיוחד, אני שמח שהוא פה". על הסגל וחזרתו של קווינסי מילר: "הוא התחיל להתאמן, אבל עדיין לא אימונים מלאים. יש משמעות לצפיפות של המשחקים וכרגע זה לא הזמן לעסוק בזה. הוא למד את התנועות, יודע מה שאנחנו עושים פה. צריך לחכות ולראות".

על היכולת של מאיק צירבס אמר המאמן: "אנחנו עובדים ומודדים את עצמנו, רואים גרף שיפור אצל מאיק. אנחנו לא מספרים סיפורים, הוא משתפר ועושה מאמץ. יש לו את הגישה המתאימה ואני בטוח שהוא עוד יתרום לנו הרבה בשני הצדדים של המגרש".

על דאריוס מילר: "הוא שחקן משמעותי ובעמדה קצת שונה משחקנים שטיפלנו בהם בעבר. במשחקים הקודמים טיפלנו בשחקנים בעמדות אחרות, אין ספק שהוא וניקולו מלי שחקנים מצוינים".

קולטון אייברסון מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
אייברסון ימשיך לתרום?/יוסי ציפקיס
שחקני מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
הצהובים רוצים לחזור למאזן חיובי/יוסי ציפקיס
סוני ווימס מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ווימס דרוך/יוסי ציפקיס
ויקטור ראד אנדרו גאודלוק מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ראד וגאודלוק בהכנות אחרונות/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully