וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבר מזויף לצ'לסי והקשר לפיני זהבי: איפה כריסטיאן מנאה?

הכישרון הגדול, שהפך לפני שנתיים לשחקן הצעיר אי פעם בתולדות נבחרת רומניה, נמכר בסכום עתק לקפריסין, מעולם לא הגיע לאי השחקן וההעברה שלו לבלוז התגלתה כשקר. בסוף הוא נחת במוסקרון, עם הרבה סימני שאלה

כריסטיאן מנאה שחקן נבחרת רומניה הצעירה (משמאל). GettyImages
מנאה במדי נבחרת רומניה הצעירה/GettyImages

האתר "פוטבול ליקס", שחושף מעת לעת שחיתויות ושערוריות שונות בעולם הכדורגל, פרסם עוד אירוע ביזארי, שכולל את צ'לסי ואת סוכן העל הישראלי, פיני זהבי ושותפו פאלי רמדאני.

הסיפור המדובר עוסק בכישרון הרומני הצעיר כריסטיאן מנאה ובסדרת ההעברות המשונות שלו לאורך השנים.

הכול החל ב-2014, כאשר מנאה, מגן מבטיח, הפך לשחקן הצעיר בתולדות נבחרת רומניה, לאחר שהשלים 90 דקות במשחק מול אלבניה, בגיל 16 בלבד. בעת הופעת הבכורה שלו, מנאה היה שייך לקבוצת ויטרול הרומנית, אולם זמן קצר לאחר ההופעה מול אלבניה, הוא לפתע עבר לאפולון לימאסול תמורת סכום עתק עבור קבוצה קפריסאית, 2.5 מיליון יורו, זאת למרות ששווי השוק המוערך שלו באותה תקופה עמד על 300 אלף יורו בלבד. מעבר לכך, ההעברה הזו התקיימה בצורה חשאית ומבלי הודעה רשמית ולבסוף, מנאה מעולם לא שיחק במדי אפולון.

על פי "פוטבול ליקס", הקבוצה הקפריסאית רכשה בכלל את הזכויות על דמותו והפכה, דרך גורמים מפוקפקים, לבעלים צד שלישי על השחקן, דבר שנאסר מאז על ידי פיפ"א.

אך הסיפור המשונה לא נעצר שם ובקיץ לפני כשנה וחצי התפרסמה ידיעה, גם בסוכנות הידיעות "רויטרס", לפני מנאה הצטרף לצ'לסי. הרומני מעולם לא הגיע גם לסטמפורד ברידג' ובכלל עבר למוסקרון הבלגית, השייכת לזהבי ורמדאני, בעוד הידיעה על המעבר לצ'לסי התבררה כשקרית ומזויפת. למרות הכול, מוסקרון טענה כי היא החתימה את מנאה מצ'לסי. לאיש לא ברור מה הייתה המעורבות של מי מהקבוצות ומי מהגורמים בסיפור הזה, אבל ייתכן כי בקרוב יצוצו עוד מסמכים בעייתים בנושא.

המסע המשונה של מנאה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully