וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה לא מאמין שיונייטד יכולה לזכות באליפות: "הפער גדול"

מאמן מנצ'סטר סיטי סבור שמנצ'סטר יונייטד עוד יכולה להשתחל לארבע הגדולות, אבל יהיה לה קשה לקחת אליפות, "במיוחד כשיש קבוצה כמו צ'לסי". וגם: פפ מכחיש שהתחמק מפברגאס

מנג'ר מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. GettyImages
צפוף באנגליה. גווארדיולה/GettyImages

פפ גווארדיולה סבור שמנצ'סטר יונייטד של ז'וזה מוריניו תתקשה מאוד לזכות העונה באליפות הפרמיירליג. יונייטד רק במקום השישי בטבלה, אבל כבר עתה רחוקה 9 נקודות מהמקום הרביעי (שמוביל לליגת האלופות) ורחוקה 13 נקודות מצ'לסי הראשונה.

גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי, רואה שיונייטד שולטת במשחקים, אבל כפי שעשתה בשלושת ה-1:1 הרצופים שלה, לא מצליחה לנצח ולהכניע את יריבתה. אף קבוצה בתולדות הפרמיירליג לא זכתה באליפות אחרי שהייתה בפיגור 13 נקודות מהפסגה, כשהשיא שייך ליונייטד, שהייתה 12 נקודות מאחורי ניוקאסל ב-1996 בדרך לזכייה.

כשנשאל אם יונייטד יכולה לסיים בין ארבע הראשונות ענה גווארדיולה ש"לפי איך שהם משחקים, כן. ראיתי את המשחקים שלה נגד סטוק (1:1), ברנלי (0:0) ועוד אחד באולד טראפורד. הם היו ראויים לניצחון בכל שלושת המשחקים האלה, אבל ככה זה בכדורגל. כמובן שליונייטד יש את האיכות, את ההיסטוריה ואת המאמנים כדי להיות שם.

"אבל 13 נקודות זה פער גדול, במיוחד כשיש קבוצה שמנצחת בכזאת איכות, כמו צ'לסי. כך שזה לא קל. אבל להיות בטופ-4? כמובן".

כמו כן, גווארדיולה התייחס לסיום המשחק הסוער של מנצ'סטר סיטי נגד צ'לסי בשבת, כשבסיום צילומי הטלוויזיה הראו שהמאמן חומק בצורה מופגנת מססק פברגאס ומסרב ללחוץ לו את היד.

"אמרתי שלום לססק בחדר ההלבשה", אמר פפ, "על הדשא לא ראיתי שהוא ניסה ללחוץ לי יד". יש לציין כי ססק סטר לפרצופו של פרננדיניו, שהגיב ובורחק ונענש בהרחקה לשלושה משחקים. פברגאס העביר שתי עונות תחת גווארדיולה בברצלונה. "חבל שהמשחק נגמר כמו שהוא נגמר", סיכם המאמן הספרדי.

אגב, אתמול אמר גווארדיולה שסיטי שיחקה בשבת לא פחות מאשר ברצלונה ובאיירן בתקופתו. "הדרך שבה שיחקנו, בשעה הראשונה שיחקנו מהר יותר מאשר בבאיירן ואפילו בברצלונה, כשהיה לנו שחקן אחד מדהים... אחרי המשחקים מול ברנלי ופאלאס הייתי מודאג. הרגשתי שאם נשחק ככה, לא נגיע לשום מקום. אבל עכשיו אני שמח וחושב לעצמי, 'העונה הזאת צריכה להיות טובה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully