וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כריסטיאנו רונאלדו הוא הזוכה בכדור הזהב של פראנס פוטבול

ב"אל מונדו" הקטלאני טוענים שהפורטוגלי שזכה בליגת האלופות וביורו עם נבחרתו כבר יודע על זכייתו בתואר הנכסף בפעם הרביעית. מסי יסיים שני, ניימאר או סוארס במקום השלישי

one

ביום שני הבא יחולק פרס כדור הזהב מטעם "פראנס פוטבול" הצרפתי, אך לפי מה שמפרסם היום ה"אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני, הזוכה כבר ידוע מראש והוא, באופן לא מפתיע יהיה כריסטיאנו רונאלדו. בעיתון טוענים שהכוכב הפורטוגלי כבר יודע על זכייתו, כמו גם המועדון עצמו.

על פי התכנון של הטלוויזיה הצרפתית, רונאלדו יוצג כזוכה בסיום הערב החגיגי שייערך, כשליאונל מסי יסתפק במקום השני והשאלה היחידה שנותרה פתוחה היא לגבי המקום השלישי. אנטואן גריזמן כוכבה של אתלטיקו מדריד הוא אחד משלושת המועמדים הסופיים של פיפ"א לתואר, אך כוכביה של ברצלונה ניימאר ולואיס סוארס, עשויים להקדים אותו ואחד מהם עשוי לזכות במקום השלישי על חשבון הצרפתי.

כידוע, ב-2010 פיפ"א והפראנס פוטבול התאחדו וחילקו את התואר במשותף, אך החל מהעונה התואר שוב התפצל ושני הגופים יחלקו את כדור הזהב מטעמם. כריסטיאנו רונאלדו, שהוליך את ריאל מדריד לזכייה בליגת האלופות וגם זכה ביורו האחרון עם נבחרת פורטוגל, הוא הפייבוריט הגדול גם של פיפ"א לזכות בתואר בפעם הרביעית.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד עם כדור הזהב 2014. GettyImages
הוא כבר יודע. רונאלדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully